zondag 14 oktober 2007

Zal wel...

Deze namiddag naar Gent getrokken om toch nog wat foto's bijeen te scharrelen. 't Zag zwart van't volk en ik dacht dat ik tussen de toeristen wel niet zou opvallen met mijn camera. En toch keken er meer mensen naar mij dan ik had verwacht.

Hmmm.

Misschien omdat ik geen foto's nam van het Gravensteen?
Of omdat mijn camera er net iets professioneler uitziet dan de gemiddelde toerist meesleept? Omdat ik er toch niet toerist-genoeg uitzie?

Tot een madam toen ze mij voorbijliep malcontent aan haren meneer vroeg "En waar zitte gij zo naar te kijken?? Hé???"

Hij: "Euh...naar die camera!"

Antwoord: "Zal wel!! En diene décollete die erbij hoort, die hebde nie gezien zeker?"

Lol.

Morgen op't werk mijn collega-smurf toch gelijk geven. Mannen kunnen geen décollete voorbij lopen zonder te kijken. 't Is sterker dan henzelf.

7 opmerkingen:

Hilde zei

Wel, een goeie manier om de mensen in jouw richting te laten kijken ;-)

Groetjes,

Anoniem zei

Is je fotografieleraar man? Kiek wat décolletes!

Anoniem zei

Mannen he, toch allemaal dezelfde! Lol

groetjes

Sabine zei

@Zapnimf: hij is niet van het soort dat onder de indruk is van décolletés, ik zou met mannelijk schoon op de proppen moeten komen ;-)

Anoniem zei

En kunnen (andere) vrouwen dan wél voorbij mannen met een lekker kontje lopen zonder eens te gluren? Hoe moet dat? ;-)

Anoniem zei

Fotografe én etalagiste..?

Anoniem zei

mhhh je zou eens moeten weten waar mijn ogen af en toe naar toe dwalen...zelfs al zit me lief naast me ;) ....mhhh en de zijne absoluut niet naar hetzelfde...LOL !! Ben benieuwd wat je geschoten hebt !!!