dinsdag 16 oktober 2007

Ambetant

Om 18h in zeven haasten met Oudste van de pianoles naar huis gekomen, om voor een keer niet te laat te zijn in de fotografieles.

De babysit van vandaag dacht daar anders over. Of beter gezegd, hij dacht er niet over. Want is gewoon niet komen opdagen.

Na wat telefoontjes bleek dat hij de hele week op het scoutsterrein hier in't dorp zit en 'vergeten' was dat hij vandaag moest komen. Terwijl hij het heel simpel met de tweede babysit had kunnen regelen door van week te wisselen.

Nog even bij de buren geprobeerd een oplossing te vinden, maar die waren zelf allemaal op stap.

Ik slechtgezind omdat ik niet naar de les kon en Jongste zo mogelijk nog malcontenter omdat ik zou thuisblijven.

Eén avond per week wil ik iets voor mezelf doen. En zelfs dat is blijkbaar al te moeilijk.

Dààr word ik nu ne keer ambetant van.

Héél écht ambetant.

Hoorde mij gillen??

Nee??

Ge moogt blij zijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schaap toch, dat is inderdaad niet om te lachen

Anoniem zei

stoem dat ik nu just hier zit en niet ginder, anders had ik u kunnen depaneren ..... toeme toch

Anoniem zei

de volgende keer zet je ze hier af!

Sabine zei

@ Yvonne: Murphy's law...

@Sofie: tot half elf 's avonds als ze de volgende dag naar school moeten...niet echt haalbaar vrees ik :-(