woensdag 17 oktober 2007

Weir joe wanne goo?

Gisteren moest ik documenten van op kantoor in de kluis bij de bank gaan steken. Voor de tweede keer, want grote smurf had mij vorige keer een verkeerde code meegegeven...

Net mijn auto geparkeerd, alle papieren samen rapen, wou uitstappen... toen er opeens op mijn ruit werd geklopt. Op het moment dat ik mijn ruit naar beneden draaide, had ik al spijt. De lucht die me tegemoet kwam was meer dan een beetje doorweven van drankgeur.

"Weir joe wanne goo??"
"Excuseer??" (ik ben ook tegen zatlappen beleefd...toch minstens 2 minuten)
"Weir joe wanne goo??"
"Wablieft meneer??"
"Weir joe wanne goo?? Ai help joe!"
"Bedankt, maar ik hoef geen hulp."
" Joe spiek Vloamsch!! Awèèèl amaai! Ek gink u help'n om ouf boan te zoek'n. Wan ek at ouf pelak hezien op ouffe otto!"

Ik wil NU mijn Belgische nummerplaten.

Nu. Sofort. Niet morgen. Maintenant. Heute noch verdomme...
(zou de Raymond zeggen)

1 opmerking:

Anoniem zei

LOL, dit blogschrijfseltje toverde weer een lach op mijn gezicht, zoals zoveel van de dingen die je schrijft! Groetjes
Els