zondag 2 september 2007

Feestjen

Gisterenavond stond mijn verjaardagsfeestje op het programma. En ik kan besluiten dat:

  • Hoewel veel van mijn vrienden in het buitenland wonen, er hier in den Belgique ook nog mensen blijken te wonen die zich voor mij (of den drank en het eten...) willen verplaatsen.
  • Dat ze dat zelfs doen als ze nog maar net terug gekomen zijn van een reis.
  • Ze ook nog een keer super cadeaus mee hadden.
  • Ze heel mooi in koor gezegd hebben dat het eten lekker was.
  • Het weer voor één keer ook heeft meegespeeld, want dat we tot 1h buiten gezeten hebben.
  • Er genoeg alcohol in den aperitief zat.
  • Ze het eten daarom natuurlijk lekker vonden!
  • De buurmeisjes nog net op tijd waren voor het dessert.
  • Er niet meer veel over is van de chocoladetaart.
  • Mijn huis al bijna weer is opgeruimd.
  • De afwezigen ongelijk hadden.
  • Ik ervan genoten heb.

In't kort: mijn 'verloren' verjaardag van vorig jaar is ingehaald en ge zijt allemaal uitgenodigd om volgend jaar weer mee te komen vieren!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele gelukkige verjaardag ! (beetje te laat)
Toedeloekes,

Anoniem zei

En gene kater gezien, deze morgen?

Groetjes,

Anoniem zei

Gefeliciteerd (alsnog)!!!

Blue zei

drie te late verjaardagszoenen!

Anoniem zei

ik kan nu pas reageren want er zat effectief genoeg "foezel" in de aperitief. Zelf mijn 4,5 jarige zoon had opgemerkt dat ik op zondag niet mijn wakkere, alerte zelf was.

Anoniem zei

Staat bij deze genoteerd voor volgend jaar!

Sandrissimo zei

Gelukkige dag na verjaardag! Gelijk dat gij kunt koken, verschiet ik er niet van dat ze van overal afkomen als gij een feestje geeft!

Anoniem zei

Ja, 't was goed, 't was lekker en gelukkig heb ik na den apero een paar glazekes perrier naar binnen gekapt ....... Het was een leuke avond. Volgend jaar weer ????