woensdag 29 augustus 2007

Promises, promises...

Jullie wilden meer details. Awel ge krijgt ze.
Wat zou ik een leuke blind date vinden....mmmmmmhhhhh....effe denken....

Iemand van rond mijne leeftijd of ouder (fyi ik ben 36). Gevoel voor humor is zéér belangrijk én relativeringsvermogen. Ironie en sarcasme mogen ook geen woorden zijn die hij nog eerst in het woordenboek moet gaan opzoeken...

Qua uiterlijk val ik niet op bepaalde types. Ik vind iemand aantrekkelijk...of niet.
Ik heb zelf niet de pretentie een Miss of Barbie-poppemieke te zijn ( heb daar net één hersencel te veel voor, dju toch! ). Maar dat wil ook niet zeggen dat ge mij met ne lelijkaard op stap moet sturen hé!!

Iemand die mans genoeg is om een speld tussen mijn gekwèèk te krijgen.

Hij moet zonder -dt fouten kunnen schrijven. Dan kan hij die van mij verbeteren ;-)

Iemand die iets te vertellen heeft. (Is altijd handig om mij een keer te doen zwijgen).

Iemand die met mes en vork kan eten, zonder de inhoud van zijn mond en maag voor alle andere aanwezigen tentoon te spreiden met bijpassende geluiden.

Maar vooral, iemand die niet absoluut op zoek is naar ziijn nieuwe 'droomvrouw' om nog lang en gelukkig mee te gaan samen leven.
Want eigenlijk ben ik helemaal niet 'op zoek'. Ik heb momenteel niet echt behoefte aan een nieuwe relatie en vooral niet aan alle rompslomp die daar ook weer bij komt.

Ik ben content met de situatie zoals ze nu is en jaàààààjaaa.... 'zeg nooit nooit!' en 'ge weet niet wat er zal komen' en 'met twee is toch beter...' en wat weet ik nog allemaal.... dat zien we dan wel als het ooit nog zo ver komt. Nu wil ik vooral wat genieten.

Dus laat maar komen die voorstellen. Ik ben écht wel benieuwd of jullie iemand vinden die zo zot is, om een keer met mij op stap te trekken ;-)

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat dacht je van kabouter Plop? Die is absoluut niet op zoek naar een 'droomvrouw', heeft altijd iets te vertellen, is mans genoeg om een speld tussen het gekweek van Kwebbel te krijgen en kan verzorgd eten...

Alleen die baard, he...

Groetjes,

Sabine zei

@Hilde: diene baard, dat is al iets, maar die leeftijd...toch een ietsiepietse te veel ouder dan ik ;-)

Blue zei

Ik wil je wel het nummer van mijn (eerste en laatste) blinddate doorgeven.. hij was klein én dapper :-))

Annelica zei

Ik heb nu eerlijkwaar net even bij mijne man gecheckt of hij toevallig niemand kent, maar neen, noppes. Tenzij je helemaal naar het Oosten van het land wil trekken voor een blind date ;-)

Sandrissimo zei

Uiterlijk vind ik totaal onbelangrijk voor een man, hij moet natuurlijk wel verzorgd zijn hé... Want het gekke is dat "lelijke" mensen mooi worden, als ze erg sympathiek/grappig/lief of weetikveel blijken te zijn...

Estelle Folle zei

Moest ik die man tegenkomen date ik hem zelf :-)

Sabine zei

@ Blue: hoe klein?? Kabouter Plop-klein? ;-)

@ Elle: Als jij er nog tussen komt, mag ik weer eerst een nummerke gaan trekken en opnieuw in de rij staan ;))

Anoniem zei

Euh... sorry, Sabine, maar die vent die jij daar beschrijft, ligt al tien maanden in mijn bed. Gekregen is gekregen, ik geef hem niet meer af!

Anoniem zei

Geen enkele man diendt zich aan?
In al je bescheidenheid ben je misschien toch nog te veeleisend.
Verwacht niet te veel van manvolk, een p*k en de rest is optie.
Een verwittigde vrouw ...en een ezel...
Zoen
Guy