maandag 27 augustus 2007

Helaas pindakaas

Ik zal Zapnimf (en anderen met eventueel dezelfde hoop) moeten ontgoochelen. Er zullen geen pittige verhaaltjes over grote smurf komen.

Of hij al dan niet geïnteresseerd zou zijn, laat ik dan nog in het midden. Nieuwsgierig ja, geïntrigeerd is hij ook wel en volgens mij absoluut op zoek naar een lief. Al beweert hij er 'genoeg' te hebben ;-)
Maar ik zou het, zelfs al was hij mijn baas niet, echt niet zien zitten. Ik heb gewoon niks gemeenschappelijks met die man. Buiten het feit dat we bij hetzelfde bedrijf werken (waar hij dan nog de CEO is..lol)

Ik heb niks met het genre man dat op zaterdagavond een mail stuurt naar zijn secretaresse om een restaurant te reserveren voor de maandagmiddag. (Heb nog moeite moeten doen om die op tijd te bereiken! Belt dan toch zelf.)
Of die hele procedures opstelt over hoe de labels en de indeling van zijn mappen moeten gemaakt worden. De kleuterklas heeft er niks aan... en ik vind het niet erg om dat te doen, verstand op nul is heel fijn (vooral als je er al niet veel hebt zoals ik) maar de manier waarop de mails geschreven zijn.... Ik vraag me af of hij zou doorhebben dat ik de helft van de tijd met hem zit te lachen ;-) Waarschijnlijk niet, gezien ik er nog altijd werk!

En vemits er geen andere mannen aan de horizon lijken rond te dwalen, die zich eventueel wel in mijn richting zouden kunnen begeven (en dan moet ge nog het geluk hebben dat ze niet snel rechtsomkeer maken), zal ik jullie moeten ontgoochelen. Geen mannen of date-verhaaltjes in't verschiet.

Helaas pindakaas. Jammerrrrr de bammerrrrrrr.

Tenzij jullie met een blind date op de proppen komen.

Dat zou ik nog een keer grappig vinden.

10 opmerkingen:

Annelica zei

Hm, een blind date, breng ons maar niet op ideeën!

ilse zei

Awel ik ga eens goed nadenken. Toch graag wat meer details over voorkeur..

Anoniem zei

Geef eens wat meer details over een eventuele blind date? Misschien kan ik er wel ene regelen :-)

Anoniem zei

Ooooooooooooooooh! (teleurgestelde blik)

Anoniem zei

Kan je dan geen date-verhaaltje verzinnen?? ;-)

Groetjes,

Anoniem zei

maar wanneer je het minst verwacht, kan het er van komen!:))

Sandrissimo zei

't Is pas wanneer je stopt met zoeken, dat je vindt wat je zocht, allez, zo is dat bij mij toch altijd geweest...

Anoniem zei

't Is dan ook nog te vroeg; het jachtseizoen start maar in 't najaar... :-)

Anoniem zei

Ach je weet, het leven kan raar lopen. Wie weet wat jou nog te wachten staat. Enne, een blind date... 'n avondje uit is nooit weg toch :)

Anoniem zei

Ik zal eens horen of ik nog wat vrijgezellige collega's heb in de omgeving Gent is het toch ????