vrijdag 24 augustus 2007

Opdracht

Vandaag een brief gekregen ivm met mijn cursus fotografie die binnen 2 weken (yay!!!) start.

We hebben al een opdracht voor de eerste les. Foto's meebrengen, 5 foto's die jezelf beschrijven en 1 'super' foto. Het hoeven gelukkig geen zelfgemaakte te zijn ('t is maar een beginnerscursus hé!)

Ik vind mezelf beschrijven al zo moeilijk. Ik zou het niet weten onder vorm van 5 woorden, laat staan dat ik daar 5 foto's over vind.
Mijn kinderen, dat zijn er dan al twee...nog 3 te gaan..... euh... foto's van eten?? Hoewel ik het laatste jaar nog maar bitter weinig kook. Het communiefeest was daar echt wel een uitzondering in. Foto's van boeken dan maar??? Zoooooo saai.......dan vallen ze daar direct in slaap. Nen kapot geknipten foto van hem en Trezebees??
Het feit dat ik blog komt ook al niet in aanmerking. Anders moet ik ook al geen commentaar meer geven op de lessen en zeker niet over 't volk dat in de groep zit.

Een 'super' foto vinden is niet zo'n groot probleem. Het www staat er vol van. Uit dat hele aanbod kiezen, is veel moeilijker.

Ik heb nog een weekje om na te denken.

Het zet je 'stoute franke teut' op een foto?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

een koffie of thee kan???

Anoniem zei

Jezelf fotoshoppen in de mondholte van ene Frank.
Tips : Frank Vandenbroucke, Frank Sinatra, Frank Focketein...

Anoniem zei

stoute franke teut?
Laat uw kindjes er eentje trekken. Meestal zit dat wel goed :-p