woensdag 22 augustus 2007

Stout

Gisteren koffiekoeken meegenomen naar 't werk. En omdat ik nu eenmaal de centraal zittende secretaresse ben die over alles op de hoogte zou moeten zijn, kwamen ze bij mij vragen of ik niet wist van wie die waren.
Veel kussen en gelukwensen gekregen. Voor een paar koffiekoeken doet ne mens al ne keer iets ;-)

Alleen grote smurf. Die moest weer speciaal doen.
omdat ik jarig was, zou hij het 'officieel' doen en mij dan toch 3 kussen geven. 'Want voor één keer mag dat dan wel eens..."
Om dan een kwartier later zonder schaamte te vragen of ik 's avonds goed ging feesten 'met mijn vriend'.

"Want ge hebt toch wel een vriend.. of zo...???"
"Eén?? Maar neeee...Ik heb er meerdere. Een meisken moet het gebrek aan kwaliteit toch oplossen en dus heb ik voor de kwantiteit gekozen."
"Ah. Da's dan toch wel lastig op zo dagen als een verjaardag of nieuwjaar als ze u allemaal willen zien???"
"Aaaah, ge hebt daar precies ervaring mee! Enige tips?"

Maar daar heb ik geen antwoord meer op gekregen. lol

Hij weet precies nog altijd niet wat hij aan mij heeft, want komt vaak als ik bij smurfin-baas in de bureau sta ook neuzen en nieuwsgierige en dubbelzinnige vragen stellen. Vrouwen nieuwsgierig?? Mannen nog vele meer!
Zijn conclusie vandaag was dat ik 'een stoute' ben.

Een stoute franke teut.

't Wordt met de dag beter.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!

Sandrissimo zei

Mannen zijn vaak nog grotere kletswijven als vrouwen...

Blue zei

een beetje te laat, maar bij deze toch van harte een heppie beurtdeej!

Anoniem zei

Volgens mij zijn mannen nooit zomaar nieuwsgierig... hier steekt wat achter!

Sabine zei

@ zapnimf: Dat zoude gij wel willen, omdat de stukjes hier dan wel héél interessant zouden worden? lol!

Anoniem zei

Een man vraagt niet zomaar of iemand een vriend heeft of zo...? Sabine, ik denk dat het hier inderdaad nog heeeel interessant zal worden LOL

En die stoute franke teut? Je ex zal dit waarschijnlijk beamen ;-0

Groetjes,

Janatoon zei

Nog een gelukkige verjaardag!! En ook proficiat met je "stoute franke teut"-titel! Best een compliment, niet!?

Anoniem zei

Zouikwelwillen!
't Mag ook een andere mannelijke mens naar keuze zijn hoor.