vrijdag 17 augustus 2007

Suuuuuper-mama

Vandaag ben ik weer uitgeroepen tot 'beste-mama-van de-heeeeeeeele-wereld'. Een titel die meestal maar één dag geldig is. Van genieten zolang het duurt dus.

Ik had eindelijk de knoop doorgehakt en beslist welke trampoline ik zou kopen. Hele vreugdedansen zijn er uitgevoerd toen bleek dat de brave man die ik had opgebeld, ze onmiddellijk zou brengen en opstellen.

Ze hebben met z'n tweeën, elk op een stoel zitten kijken hoe hij meer dan een uur gewerkt heeft. Beter dan een babysit. Ik heb ze gewoon niet gehoord.

En nu zijn ze met Buurmeisje aan het springen. En draaien. En vallen. En botsen.
En ben ik een sùùùùùùùper-mama, want ik heb zelfs nog pannenkoeken gebakken ook!

Dat dit alleen was omdat ik geen brood in huis had, weten mijn bloeikens van kinderen natuurlijk niet ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan me voorstellen hoe blij die meiden met je zijn!!!

Anoniem zei

@wendy : maar vandaag nog blijer met de trampoline!

Sandrissimo zei

Die truc (van pannekoeken omdat ik geen brood had) heeft mij ook als eens geholpen. Wat trampolines betreft, er staan er al 2 bij de buren...