donderdag 16 augustus 2007

De waarheid komt uit....

Jongste heeft vorige week moppen-van-op-kamp tegen mijn moeder verteld. Niveau verzekerd dus.

Toen ze de vraag kreeg of ze die moppen volgende week ook aan zijn ouders zou vertellen, bekeek ze haar grootmoeder een keer scheef en zei ze dat ze dat 'natuurlijk' niet zou doen.

Want....
'Dat zijn niet mijn échte oma en opa!'
'Huh??'
'Ah neen, jullie zijn mijn echte oma en opa. Die noemen we wel mémé en pépé, maar dat is zo maar een naam. Die zijn niet écht.'

En mijn Jongste is niet van gisteren ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Scherp bekeken, heel scherp bekeken. Die is echt niet van gisteren !!

Sandrissimo zei

Je jongste is toch ook niet voor één gat te vangen hé!

Anoniem zei

Eigenlijk is het wel jammer. Kinderen hebben recht op vier 'echte' en lieve grootouders.
Mijn ex-schoonmoeder heb ik ook nooit een 'echte' grootmoeder gevonden.