woensdag 15 augustus 2007

html

Grote smurf heeft me gisteren een hele uitleg gegeven over html-codes. Ik vind het al bewonderenswaardig dat hij dat nog durft, nadat ik vorige week de hele site had laten crashen door mijn gepruts ;-)) Tenzij hij daar natuurlijk nog niets van wist...

Vermits de facturatie de deur uit was (én volgens procedure Ha!!), heb ik nu weer tijd om andere dingen te doen en het bos even te laten voor wat het is. Dus pruts ik maar weer aan de site. En stel ik een vraag die, volgens mij dan toch, met een simpel en kort zinnetje kan worden beantwoord. Simpel, mijn oren... de hele html-rimram heb ik gekregen.

Maaaaar.....ik heb er zelfs een stuk van begrepen (juicht ende feest!) en iets op de site gezet via de code. Want zo ben ik dan wel, niet toegeven dat ik het niet zou kunnen.... De wysiwyg-versie heb ik verwaarloosd, html was gisteren mijn vriendje.

Ik moet mijn titel van IT-verantwoordelijke (staat zo op de site, écht waar!) toch een beteken invullen ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jawel, maar een 'beteken' is genoeg.

Sandrissimo zei

html en ik, wij gaan nooit goeie vrienden worden denk ik...
;-)