zaterdag 18 augustus 2007

Zoek de fout

Zijn ouders komen de kinderen morgenvroeg halen om aan weekje naar de zee te gaan. Iets dat de kinderen van zijn broer al jaren elke zomer twee weken doen. Die van mij mogen dit jaar voor de eerste keer.

Hij heeft hen duidelijk de les gespeld, want zijn moeder heeft maandag al gebeld om een uur af te spreken. Toen ik vroeg wanneer ze terug thuis gingen zijn, had ze wel niet onmiddellijk een antwoord, daar hadden ze nog niet over nagedacht (een mens mag ook niet té veel verwachten hé, waarom zou ik moeten weten wanneer mijn kinderen weer thuis komen....moeilijke madam dat ik ben!)

Nu blijkt dat de twee oudste super-slimme-toffe-kinderen van zijn super-broer ook meegaan.
Want.... de jongste is op kamp en de ouders moeten werken en ze hebben geen opvang. En als ze niet meegaan naar de zee, zou er misschien nog wel iemand moeten komen die ze helemaal niet kennen en dan heeft mémé nog liever dat ze met hen meegaan, want dat is toch beter....

Die gasten worden dit jaar 14 en 15.

Als mijn kinderen op die leeftijd nog een babysit nodig hebben om voor hen te zorgen terwijl ik ga werken, dan fret ik mijn schoenen op.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk dat die 2 gasten geen babysit nodig hebben, maar dat die gewoon in het oog gehouden moeten worden, want het zijn waarschijnlijk super-slimme-toffe-kinderen in het bijzijn van een volwassene, maar voor de rest gewone-puberende-ettertjes ;-)

Groetjes,