woensdag 18 juli 2007

Druk-Druk-Druk...

Een weekje vakantie met de kids....juist ja.

Gisteren naar Plopsaland geweest met z'n drieën. Een zalige dag gehad. Heel goed weer, geen druppel regen, nergens langer dan een half uur moeten aanschuiven...
Ik ben 's avonds tot de vaststelling gekomen dat ik al een lange weg heb afgelegd het laatste jaar, want al die 'happy couples' rond mij, vond ik niet eens erg. Wij waren ook blij en gelukkig.

Vandaag stond geboekt als 'testdag'. Gepland om te bekijken wat de oorzaak zou kunnen zijn van Jongstes schoolmoeheid. Oudste is ondertussen ook getest en ik heb veel, heel veel, om over na te denken. Nog een keer bedankt voor alle moeite en goede raad Elke!

Morgen blijven we thuis. Opa komt helpen een aantal dingen in de tuin en garage op orde zetten. En vrijdag mag ik hun valiezen maken, want zaterdagmorgen moeten ze op tijd op de luchthaven zijn om naar hem en super-veel-beter-dan-mij-lief te vertrekken.

Volgende week wordt nog een week om even op mijn tanden te bijten, maar daarna heb ik het eerste jaar alleen 'overleefd'. Grappig dat ook net gisteren de bevestiging kwam dat onze EOT goedgekeurd is en we dus officieel gescheiden zijn. Nu moet dat nog in het bevolkingsregister worden aangepast en dan is het echt.

We zijn er bijna, we zijn er bijna.... maar nog niet helemaal ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh, is het echt al een jaar dat jullie uit elkaar zijn? Onglooflijk! Inderdaad, ben je al een heel eind gekomen!

Een dagje plopsaland moet ik met onze kinderen ook eens ondernemen als we nog eens naar Belgie reizen (volgend jaar). Ben er nog nooit geweest...

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

Blue zei

Eigenlijk gaat dat toch snel hé zo een jaar. Bij mij is het ondertussen al twee jaar... en af en toe lijkt het of het gisteren was, en soms is het alsof het al jaaaaaaren geleden is.
Alé hup, die moeilijke week zal ook wel voorbij vliegen.... ik zal een beetje duimen!

Anoniem zei

't lijkt inderdaad een hele lange tijd als je er voor staat, voor een daarbovenop zeer moeilijke periode, maar achteraf bekeken is het natuurlijk "makkelijker" om terug te kijken en vast te stellen hoe vlug het allemaal voorbij is gegaan. De blog als referentie over je eigen toestand, denk ik is een goeie graadmeter om te zeggen dat je al een hele weg hebt afgelegd. Blij en gelukkig!!!