donderdag 19 juli 2007

Uit

Daarnet zijn de buren langsgeweest om te vragen of ik deze avond niet mee wil naar de Gentse Feesten met hen en wat vrienden.

Zucht.

Ik zou zo graag een keer met een groep mensen op stap gaan, zeker vandaag met het zalige weer. Maar waar vind ik nu nog een babysit?? De buurmeisjes vallen al weg, want die gaan zelf mee. De overbuurvrouw heeft ook al gezegd dat ze altijd bereid is om te helpen, maar of ze daarmee bedoelt dat ze wil babysitten tot 's avonds laat als ze morgen zelf vroeg moet opstaan om te gaan werken, betwijfel ik toch.

Iemand een idee??? (De kinderen alleen thuis laten komt niet in aanmerking)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De Bond van grote en jonge gezinnen had vroeger een oppasdienst... Daar was ik lid van en heb vele uurtjes gebabysit.

'k Denk wel dat die nog altijd bestaat. Die zijn goed georganiseerd en hebben altijd meisjes ter beschikking.

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

Blue zei

Ja net als Hilde heb ik dat ook ooit gedaan. Je weet natuurlijk niet wie je in huis haalt. Dus de eerst keer toch maar voor een kortere periode iemand vragen. En zo kan je een band met een paar babysitters opbouwen. Maar daarmee was je acuut probleem van gisteren natuurlijk niet opgelost....

Anoniem zei

Juist, dat was ook mijn eerste gedacht.