vrijdag 20 juli 2007

Uit (2)

De kinderen zijn gisteren uiteindelijk bij Buurmeisje gaan slapen. Voor hen ook feest dus, ik kon niet rap genoeg vertrekken.
De babysitdienst van den Bond is inderdaad een goede oplossing, alleen niet als je 3 uur later al iemand nodig hebt en nog niet ingeschreven bent. Tot nu toe heb ik het altijd kunnen doen met de buurmeisjes, waardoor het er nog niet van gekomen is een boekje aan te vragen.

We zijn op't Sint Baafsplein iets gaan eten, om dan later van op't balkon van het restaurant (dat de buren gereserveerd hadden) naar de optredens te kijken. Heel tof om overzicht van het hele plein te hebben en een super uitzicht op het podium. Vooral dit vond ik schitterend. Ambiance a volonté.

Nog even naar Sint-Jacobs, maar om 2h heb ik het voor bekeken gehouden. 't Was goed geweest. Toch nog blij dat ik zelf met de auto gekomen was én dichtbij geparkeerd stond.

Mijn stem vandaag was niet je-dat, deze namiddag ben ik uitgeteld in de zetel in slaap gevallen, ik heb zo ongeveer overal pijn van de hele tijd te staan dansen, maar de lol was het waard.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat je een oplossing gevonden hebt! Toch maar inschrijven bij de BGJG...

Fijn dat je je goed geamuseerd hebt!

Groetjes,

Annelica zei

Ja, die Gentse feesten, lijkt me absoluut eens de moeite om mee te maken! Jammer genoeg voor ons een beetje te ver voorlopig...

Anoniem zei

Diezelfde donderdag ook naar Les Truttes op de Gentse feesten gekeken. Had ik toen je blog al ontdekt, ik zou toch eens rond hebben gekeken.