woensdag 27 juni 2007

Zucht

Na zijn uitval ivm de adressen van vorige week, gisteren een mailtje gekregen op mijn antwoord. Dat het kinderbijslagfonds 'MISSCHIEN' zou moeten weten dat hij geen Belgisch contract meer heeft, maar sinds 1 mei een rechtstreeks contract in Shanghai bij de Chinezen (not).

AAAAARRRGHHHHHRGHHHHHHHHHHH

Resultaat: alle papierwerk en telefoontjes die ik de voorbije weken doorgesparteld ben, waren voor Piet Snot. Maar dat is nog het minste van mijn zorgen, want waar meneer duidelijk niet bij heeft stilgestaan is dat we ook niet meer in regel zijn met de ziekteverzekering en dat de hospitalisatieverzekering van de kinderen niet meer geldig is.

Klein detail. Niet zo erg als een verkeerd adres bij de bank.

Terug naar af.
Ik moet een heel nieuw dossier aanvragen om het kindergeld op mijn naam te krijgen, niet zo evident als uitzendkracht. En het ziekenfonds gaat ook 'een paar' formulieren doorsturen en kijken wat ze kunnen doen. Ze kunnen me deze keer niet beloven dat er geen onderbreking zal zijn.

Dat is nu al de tweede keer dat hij het door zijn stommiteiten gedaan krijgt dat ik mijn ziekteverzekering kwijt ben. Een mens zou zo beginnen denken dat hij eindelijk een hobby gevonden heeft. Alleen kan ik er momenteel echt niet meer om lachen.

Positief denken Sabine, positief denken, pooo-ooooooositief denken.....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Of zoals Dottie het placht te zeggen : "blijven zwemmen, blijven zwemmen, blijven zwemmen ....."

Anoniem zei

Pfffffffff positief denken..is het juiste antwoord...maar ik zou echt groen en geel verkleuren van ergenis !! ....Succes met het regelen van de "vernieuwde"zaken !!

Sandrissimo zei

Normaal gezien zouden ze niet moeilijk mogen doen bij de dienst voor kinderbijslag, want de kinderbijslag komt altijd toe aan de moeder. Als je niet werkt moet je toch ook kinderbijslag kunnen krijgen? Dus zou het feit dat je interim bent, geen probleem mogen zijn.

Anoniem zei

Het kindergeld komt altijd toe aan de moeder zoals Sandrissimo schrijft. Ik denk niet dat het veel problemen zal geven, 't is enkel vervelend dat je opnieuw zoveel papieren moet invullen.

Hopelijk kan je de verzekeringen snel aanpassen...

Ik stuur je veel positieve energie door ;-)

Groetjes,

Blue zei

Onze ex'en samen op ebay gooien?
Misschien krijgen we er wel wel een mooie som voor? alhoewel :-)))
veel moed met je papierwinkel...!

Anoniem zei

De ironie waarmee je het verteld krijgt...