zondag 24 juni 2007

Vroeg

Gisteren ontbijt op bed gekregen.

Een tas koffie en een kom muësli. Geen brood, want dat kunnen ze niet snijden, geen fruitsap, want ze kunnen niet aan de fruitpers en er was blijkbaar even twijfel over een chocoladewafel, maar die heeft het ook niet gehaald ;-)
Ze vonden dat hun mama 'dit toch wel verdiende'. Zooooooo lief!

Dat het nog maar 5 na 7 was, heb ik maar zo vlug mogelijk genegeerd. Ik mocht trouwens nadat ik mijn koffie op had ook direct weer verder slapen en ze zouden mij niet storen en heeeeeel stil zijn.

Het is duidelijk dat mijn kinderen hun ochtenden niet beginnen met een dosis cafeïne ;-)

5 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Toch echt wel lief hé, zo ontbijt op bed brengen!

Anoniem zei

Hum... Hoe leer je ze dat? ;-)

Blue zei

best wel lief en schattig .... ik hoop dat je muësli lekker vindt

Anoniem zei

:-). T'kan mooi zijn hé :-))
Het was vast de beste kop musli ooit :-)

Anoniem zei

Och wat lief... Tja Sabine..dit is nou wederzijdse liefde..dat van een moeder en haar kinderen !!! SUPER TOF !!!!