dinsdag 19 juni 2007

Verpest

Daarnet hem aan de lijn gehad. Over iets (in mijn ogen dan) onbenulligs. Maar Hij vond het duidelijk nodig om mij daarvoor nog een keer goed als een voetveeg te behandelen.

Onze bankrekeningen staan van toen we naar het buitenland verhuisden op het adres van mijn ouders. Vorige week heb ik de mijne eindelijk laten wijzigen. Blijkt dat ze in de bank ook zijn rekeningen op mijn adres geplaatst hebben.
Roept ende brult, maakt u kwaad, want dat KAN natuurlijk niet!! Hij zou het 'ten zeerste op prijs stellen dat ik ONMIDDELLIJK op het juiste adres laat plaatsen'.

Dat hij het voorbije jaar te tam geweest is om zelf het adres te veranderen en dat de uittreksels nu gewoon bij mij ipv bij mijn ouders terechtkomen, vergeet hij gemakshalve maar even. Ik MOET er NU voor zorgen dat zijn rekeningen op het adres van zijn ouders komen te staan. Verder MOET ik ook nog onze gemeenschappelijke rekening opzeggen en zorgen dat zijn naam niet meer aan de huurwaarborg gekoppeld staat. Want hij 'wil daar allemaal niks mee te maken hebben.'
Ik heb geantwoord dat hij tenminste een beetje beleefd kan zijn en gevraagd of hij echt niks anders had om zich druk over te maken.

Ik weet dat het mij allemaal niet meer zou mogen raken, maar hij slaagt er telkens weer in om op 2 minuten tijd mijn dag te verpesten en mij kokend van frustratie te krijgen.
De kinderen moesten niet aan de telefoon komen, daar had hij geen tijd voor en hij heeft ze trouwens vorige donderdag nog gehoord.

Ik hoop dat hij zo ambetant was, omdat het weekendreisje met super-veel-beter-dan-mij-lief ongeloofelijk is tegengevallen en dat ze de hele tijd ruzie gemaakt hebben, het hotel absoluut slecht was, het pijpenstelen geregend heeft, de huurauto in panne gevallen is, het eten niet om aan te zien en de vluchten uuuuuren vertraging hadden.

1 opmerking:

Sandrissimo zei

Laat hem dat ne keer gewoon zelf doen zeg, wat een pretentie heeft die kerel!