donderdag 3 mei 2007

Spuitbus

Ik heb een ongelofelijk witte huid.
Als ik na de winter mijn benen bovenhaal, zijn ze reflecterend. Zeer handig om in het schemerdonker met blote benen te lopen, ik word onmiddellijk gezien...
Zoals elke lente ben ik ook nu al een paar keer naar de zonnebank geweest. Gewoon een kwestie van niet als een rode kreeft rond te lopen bij de minste zonnestralen, maar bruin ben ik dus niet.

Alhoewel...
Na drie beurten zijn mijn buik, borsten en zitvlak toch wel mooi bruin (net dié plaatsen die niemand ziet lol) en mijn benen nog altijd spierwit. Ze reflecteren wel niet meer, maar toch. Ik wil met blote benen op straat kunnen komen.

Daarom heb ik me daarnet dan maar een spuit-bruin-zonder-zon-bus aangeschaft. Ze belooft een egaal bruine (en niet oranje) teint zonder strepen. Ik heb mijn benen gescrubd, heb de bus op de juiste afstand gehouden en gewacht om mijn rok terug aan te doen.

Dus als ik dit weekend met een lange broek rondloop is het niet omdat ik iets verkeerd gedaan heb, maar wel om dat die bus brol is (en ze is van l'oreal, jullie zijn gewaarschuwd).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Sabine,
Een collega van mij heeft die van l'oreal ook gebruikt..en het bevalt heel goed... dus ik ben benieuwd hoe het bij jou geworden is ????

Anoniem zei

Ik heb dus ook een ongelooflijke witte huid, net als jij.

Ik heb zo'n spuitbus voor het eerst vorig jaar gebruikt en dat viel heel goed mee. 's Avonds aanbrengen en 's morgens goed douchen (dan krijg je die vreselijke geur weg). Alleen moet je goed opletten rond de enkels, hielen en tenen... dat laat dikwijls sporen achter...

En is het gelukt? Of zie je er nu als een zebra uit (gestreept)?

Groetjes,

Anoniem zei

I know the feeling. Ik loop hier in de lente ook absoluut met twee "melkfleskes" rond! Maar onder een zonnebank krijgen ze mij toch niet zunne, ik haaat zonnebanken!

kastelke zei

'k Heb mij vorig jaar de crème aangeschaft van Garnier. Is ook leuk. Geeft ook zo'n 'schitterend' effect, en is mooi bruin van kleur (dus: niet té opvallend).
't geeft soms wel af aan je kleren, zo'n spuitbussen/crèmes...