donderdag 8 januari 2009

Pfffff.

Zucht.

Het minimalisme is nog steeds zeer minimaal en 't zal nog wel een aantal foto's duren eer ik er een paar heb waar ik halfweg tevreden van zal zijn.
Wil eigenlijk graag kale-takken-met-stralend-blauwe-lucht-als-achtergrond-foto's maken. En zit dus te wachten tot die stomme mist het hier afbolt en de zon er een keer wil doorkomen.

Ondertussen moet ik uit mijn foto's die ik deze module gemaakt heb ook nog de vijf 'beste' kiezen en laten afdrukken.
Kwestie van op het examen te tonen dat ik mijn foto's ook zelf goed kan beoordelen.
Lol.

Dit zijn de keuzemogelijkheden:



Ge moogt allemaal helpen kiezen, want het feit dat ge hier komt lezen, wil zeggen dat ge toch niks beters te doen hebt.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

't Zijn allemaal wel mooie foto's, maar als ik moest kiezen zouden het de volgende zijn:

beweging in kleur
huid
paars (4)
restaurant
schemer (2)

Anoniem zei

mijn keuzes zijn: beweging in kleur, schemer(2), paars (4), restaurant en huid.

zapnimf zei

Luie! Kiesteenszelf!

Anoniem zei

Huid en paars 4 hebben mijn voorkeur.
gr BiancaF

Anoniem zei

De schup en uw goddelijk lijf !

Anoniem zei

Paars 4 is echt knap!

elke zei

Paars 3 en de roestige spijkers.