zaterdag 6 december 2008

Crash

Tweede week op't kantoor in de fabriek.
Blij dat ze gedaan is.
En dat de derde pas overmorgen begint.

Of ik last heb van stress? Neuh zenne.
Of er veel te veel werk is? Neuh zenne.
Of't allemaal wel lukt? Neuh.

Donderdag en vrijdag was de enige collega die weet hoe het daar eigenlijk zit met verlof.
En is deze die er wel nog was gecrasht.
Diene ene gast van de MUG zag er yummie uit. Alé, toch zijne rug. Zijn gezicht was uiteraard gericht naar de op-de-grond-gedrapeerde collega. Die zo zot was dat toen ze eindelijk weer bij bewustzijn was, ze nog achter haren laptop wou kruipen, wegens 'nog veeeeel te doen'. Hebben als commentaar gekregen dat wij zeker nogal goed moeten verdienen, want dat de gasten van de MUG zoiets nog niet veel gezien hadden.
Huh.
We hebben ze rap uit hun dromen geschopt.
Wij worden gewoon geselecteerd op 'goe zot zijn' en vooral op dat voor weinig geld willen doen.

Vrijdagvoormiddag het kot daar alleen recht gehouden en 's namiddags vooral de slappe lach gehad met de twee collega's die ze mij ter versterking gestuurd hadden, maar het bedrijf nog minder kennen dan ik.
Maandag komt de ik-weet-het-wel-collega gelukkig terug.
En zal ze al mijne rommel moeten opkuisen.

En of ik daar nu wakker van lig?
Neuh.

Of toch niet zo heel lang, want ben veel te moe.

3 opmerkingen:

zapnimf zei

Let je er wel op dat die MUG niet voor jou moet terugkomen?

Sabine zei

@ Zap: Goh, weet zo nog niet... als ik dan diene knappe zijn gezicht bezorgd over mij gebogen krijg....;-)

elke zei

Of dan komt hij binnen met zijn goddelijk lijf en blijkt zijn gezicht op dat van quasimodo te lijken... Ai!