zaterdag 29 november 2008

This sucks

Een kinderloos weekend.
Vol met plannen.
Feesten.
Yay!

Of toch niet.

Want mijn lichaam heeft anders beslist.
Vindt dat ik beter thuis in mijne zetel of bed blijf. Heeft geen zin in feesten, ambiance en veel te laat gaan slapen.
Zegt dat ik moet rusten.

Meestal luister ik daar niet naar.
Roep dat het de pot op kan en dat pijnstillers voor iets uitgevonden zijn.
Maar morgen wordt Jongste 8. Zit mijn huis vol volk. En kan dat kind een prikkelbare, ambetante, doodvermoeide moeder wel missen.
Slingers en taart en cadeautjes wil ze.

Dus slik ik mijn frustratie en coleire in.
Want af en toe wint mijn moederinstinct.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Slim van je...slaapwel :-)

Anoniem zei

Begrijpelijk. Kids komen altijd op de eerste plaats. Maar dat wil niet zeggen dat het niet af en toe eens deftig je keel kan uithangen, he...

Anoniem zei

Ge breekt nu wel met uw reputatie als rabenmutter. ;-)

Anoniem zei

Proficiat met de jongste dan maar !! En hopelijk heb je vandaag een hééééle leuke dag, zodat de "coleire"(heerlijk woord) niet zo zwaar meer op de maag ligt ;)

Fijn weekend !

elke zei

Proficiat aan de jarige. En een goeie uitrustperiode voor de mama!

zapnimf zei

Spreek uw lichaam eens streng toe!