dinsdag 4 november 2008

Two down

Eerste werkweek in't nieuwe kantoor.

Werd gisteren even afwachtend begroet, onder het motto 'wat hebben ze ons nu weer gestuurd'. Tot mijn directe collega opmerkte dat ik ziek was. "En gij komt toch? Yay! 't Is een echte!"

Super kantoor. Heel toffe collega's. En al na een halve dag had de consulente wiens unit ik kom versterken, maar een half woord meer nodig om te weten wat ik wou. Op 5 minuten de vakantieperiode fijn verdeeld. Ik was al supercontent dat ze op mij heeft gewacht om dit te regelen.

Blijkt vandaag dat de kinderen van de dienstencheques-consulente bij die van mij op school zitten. Dat mijn bazin vorige week haar expat-zus gaan bezoeken is en mijn vriendin en vroeger huis heeft gezien. Zal dus nog moeten opletten met wat ik uitkraam...

Als verrassing vandaag gehoord dat ik niet tot eind januari, maar tot eind februari geacht wordt daar te blijven.

De dees ziet het zitten.

Two down, lots to go.

1 opmerking:

Cindy zei

good for you!! je hebt toch een chance he jij! niet dat ikzelf mag klagen op kantoor qua sfeer, maar bij jou blijkt het toch altijd op zijn pootjes terecht te komen en ben daar blij om!!!!