vrijdag 4 juli 2008

Kort

Een lange week... in't kort:

  • ongelofelijk content dat ik mijn contract niet heb verlengd
  • van insiders gehoord dat iedereen daar inderdaad compleet in shock was
  • heb daar AB-SO-LUUUUUT geen leedvermaak over
  • zou niet durven
  • met Zapnimf op mijn terras gezeten
  • die is in't echt nog hilarischer dan geschreven
  • al 3 telefoons gehad voor nieuw werk
  • krijg ze niet aan't verstand dat ik daar nu nog geen goesting in heb
  • want dat ik van mijne zomer wil genieten
  • ga dan toch maar volgende week op gesprek
  • deze morgen door Bazin-Smurf uit mijn bed gebeld op een onooglijk vroeg uur
  • iets na negenen of zo
  • alleen maar omdat Grote Smurf zijn facturen moest maken
  • ga straks naar de kapper
  • en dezen avond op de lappen
  • en morgen naar nen trouw
  • en wat ik de rest van mijn super-deluxe-lang-zelf-gekozen-verlof ga doen, dat zie ik dan nog wel
  • maar ge moogt wel altijd suggesties doen

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nee hoor geen leedvermaak?!
Geniet van je vakantie en volgens mij heb jij geen suggesties nodig. Je trekt je plan zelf wel, LOL. fijn weekend.

Anoniem zei

Ge moogt altijd ne keer naar een BBQ komen... als ge dat kunt bolwerken met al die vrije tijd...
Ben effe niet online geweest en schrik nu wel even. Maar die buik zal je niet teleurstellen en geniet maar van de zomer!

Anoniem zei

Haha... de zhillarische zapnimf...

Anoniem zei

Wat toevallig, ik heb ook met jou op jouw terras gezeten! Wat is de wereld toch klein (en wat kan je er toch hard in moeten werken als je je zou laten dwingen).
Ik reken op uw gezond verstand, Sabine, dat je toch minstens deze vakantie niks doet dat naar arbeid op een ander ruikt.
Denk aan je bloedjes!