maandag 5 mei 2008

Sorry Freddy

Het spijt me Freddy.
Ik zal het nooit meer doen.
Echt niet.
Beloofd.

U zo bijna van de baan rijden ter hoogte van Gentbrugge.

Of allé, toch niet als gij de volgende keer niet gelijk een slak nog minder dan de aangegeven 90km op het middenvak rijdt.
Als ge trager wilt rijden, moette dat RECHTS doen. (Dat is de kant van uw vuist waar ge het hardst mee kunt meppen.)
Mijn bloeikens van kinderen zaten op mij te wachten Freddy. Ze moesten naar de dansles. Boksen is niet echt iets voor hen, anders zouden ze dat UITERAARD gaan doen. Ah ja!
En ik was al te laat door diene stomme pc die weer niet deed wat hij zou moeten doen. Stress jong Freddy! Manmanman!

En ik weet dat daar camera's staan. Jaaa-aaa twee keer vier.
Jaaa-aaaa-aaaa kort op elkaar.
Maar ge moest uw haar daar niet voor goed leggen zenne. Want volgens mij werken ze toch niet.

Anders had ik het wel al geweten.

Dus als gij de volgende keer niet meer zo gemeen en vies kijkt (het zonnetje schijnt toch??), zal ik lief lachen en zwaaien.
Gij rijdt rechts (weette nog wel, da van die vuist...éh??) en ik links.

En dan moette u zo niet meer opjagen.
Want da's niet goed voor u zenne.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

'k Hoop voor jou dat ze net geen filmpjes erin hebben gestoken ;-)

Groetjes,

hihetje zei

wien is Freddy???

Anoniem zei

Hahahahahahaa! Zotte!
Raprijende zotte!

Anoniem zei

Zie, ik kan er al niet meer tegoei van schrijven. Zapnmmmfffftssss!