zaterdag 3 mei 2008

Gastbloggen

Dat gastbloggen-stokje wordt hier de laatste weken van de ene naar de andere kant gesmeten. Ik had moeten weten dat ik het ook tegen mijne kop zou krijgen.

Maar 't was met een "Alstubelieft" erbij. Allé vooruit dan.
Ga dus maar elders lezen.
Voor efkens.

Of ik aan andere bloggers ga vragen om hier een stukje te plaatsen?
Begot neen!
Ziet dat mijn 9-man-een-paarden-en-een-ezelskop-lezers beseffen dat het op een ander vele beter geschreven is en ik er weer maar 2 overhoud?
Ik denk het niet zenne!

lol

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Aan de referals van gisteren te zien is gans de boerderij overgekomen... ;-)

Anoniem zei

Bwa, je had best wat uitgebreider mogen zijn over dat onderwerp, Sabine.

Sabine zei

@zapnimf: in't kader van mijn ik-ben-een-braveken heb ik mij aangepast aan Beo zijne blog. En diene mens heeft graag korte stukskens.