woensdag 23 april 2008

Saa-aaa-aaa-aaaaiiiii

Op kantoor niks te beleven deze week.

Smurfin-bazin is er sowieso al niet, vermits ze nu haar handen vol heeft met babysmurf. Brilsmurf is er een week met smurfin-lief op uit getrokken en Grote Smurf is op zakenreis.
Kunnen ze mij dus ook geen extra werk geven.
Jeuj.

Of toch niet.
Want ik heb niks te doen.

Of toch wel.
Saai klassement.
Papierkens inscannen.
Postzegeltjes plakken.
Archiveren.
Versnipperen.
Superdeluxe-spannende dingen dus om mijnen dag mee te vullen.
Bwéék.

Leuze van de week: "Life is saai and then you die."

9 opmerkingen:

Anoniem zei

gepost om 10:39 vanop 't werk ?? Inderdaad niet veel te doen. Pakt uwen brei mee, of een goed sch**boekske (lees : boekske dat veel op het toilet wordt gelezen omdat niemand wil worden gezien met z'n neus in zo een roddelding). Solitaire op den computer spelen is ook altijd plezant en het internet afschuimen kan je natuurlijk ook ! Succes !

Sabine zei

@Geertrui: mô neje! de woensdag werk ik niet!

Anoniem zei

aha ! Mysterie opgelost !! Ik dacht je al mijn verstelwerk, strijk, enz... mee te geven. Dedju toch !!

Anoniem zei

Zapnimf-link bracht me tot hier. Kom nog terug om verder (terug) te lezen. En ... euh ... nog een spannende dag hé! Hier is het was, plas, poets, koken en taxi: niet veel boeiender met andere woorden.

Anoniem zei

Gelukkig is het op deze blog niet saa-aaa-aaa-aaaiiii! Ik kwam hier ook via de Zapnimf-link terecht.

Anoniem zei

Met een schaar papier versnipperen in plaats met een versnipperaar. Bezigheid verzekerd.

Was getekend

Anoniem zei

Heel zeker dat ge dit niet schrijft om een ander de ogen uit te steken..?

Anoniem zei

Ge moogt mij anders wa komen helpen..'k weet niet aan wa eerst beginnen en 'k moet het werk van twee man doen :-((

Groetjes
Els

Anoniem zei

schitterende leuze, nu snap ik het leven ein-de-lijk! (ik kwam ook via de zapnimf link en ben hier ook nog steeds)