donderdag 24 april 2008

Happy Birthday - jaargang 2

Oudste is vandaag jarig. Tien jaar geleden heb ik liggen afzien.

Hij en Trezebees hebben geen kaartje gestuurd en ook geen cadeautje, want ze zijn pas vandaag terug gekomen van een 2-weken-durende vakantie. Die ontspanning hebben ze broodnodig in hun harde leven. Uh-huh.

Dat ik hem drie maanden geleden gezegd heb dat Oudste oorringen wil, met de ijdele hoop dat hij er zou opsturen, heeft hij wijselijk genegeerd.
Hij is namelijk op de hoogte van mijn uiterst laag IQ en weet dus dat ik absoluut niet in staat ben om een cadeautje drie maanden lang ergens te verstoppen, te onthouden waar het ligt én op de juiste dag boven te halen. Dit ervan uit gaande dat ik er wél al in geslaagd zou zijn om dit pakje bij de post te gaan ophalen....
Intelligente vent die ex van mij.

Vorig jaar heeft hij uit schuldgevoel door het ontbreken van een cadeau een bos met 25 witte rozen voor Oudste laten leveren.
Nee, ze was er niet ondersteboven van.

Ik anders wel.
Kon mij niet herinneren ooit zo'n boeket te hebben gekregen.

Mijn vaas stond vandaag al klaar. Helemaal proper afgewassen.
Jeuj!

Maar er komen geen bloemen.
Ze waren nog net op tijd thuis om haar via Skype een gelukkige verjaardag te wensen en te laten weten dat er nog wel een cadeautje volgt.
(Volgend jaar of zo.)

Dju toch.

Staat die vaas daar te blinken...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ex-en hé.. venten hé... amai amai

kastelke zei

Te laat, maar alsnog: GELUKKIGE VERJAARDAG, "OUDSTE"!
Wow, 10! Dat bestaat uit 2 cijfers, da's dus best al heel groot!

Anoniem zei

Als 'm nu nog zo slim geweest was om plastieken bloemen te sturen, dan had dit allemaal niet nodig geweest.