vrijdag 25 april 2008

Linkenliefde

Ik wist deze week even niet wat er gebeurde. Mijn saaa-aaa-aaaie week werd op zijn kop gezet door een uit-de-pan-swingend aantal bezoekers aan mijn saa-aaa-aaie blog.
Van twee man en nen paardekop naar een bijna voltallig voetbalteam kan tellen!

Maar ik weet nu wie de schuldige is! Ha! Ik heb ze gevonden!
Zapnimf heeft vorige woensdag half blog-lezend-Vlaanderen-en-omstreken mijn kant uitgestuurd. En niet zomaar door een linkje in een blogrol te plaatsen! Oh neeee-eee. Ik sta - met uitleg - vermeld in een mooi postje over linkenliefde.

Uit de hele lijst blogs die haar toch wel aanzienlijke blogrol rijk is, heeft ze er drie gekozen.
Yup. Drie.
En ik sta daar tussen.
Yup.
Ik weet nu wat sommigen zich afvragen over de andere blogs in die rol.
'k Zou het antwoord niet weten. Heb ze niet allemaal gelezen. Ondanks het saa-aaa-aaie van mijn bestaan, genen tijd voor.

Maar bon.
Ik zat hier met al die bezoekers-met-veel-te-hoge-verwachtingen.
Want ah ja, als Zapnimf zegt dat ze hier moeten komen lezen, zal't wel de moeite zijn zekers??

Misschien moet ik nu mijn excuses aanbieden aan al die ontgoochelde zielen.
Alhoewel...niet meer nodig.
Ze zouden mijn welgemeende verontschuldigingen toch niet zien. Want twee dagen later is mijn bezoekersaantal weer terug gekeerd naar die vertrouwde twee man en een paardenkop.

Het heeft sommigen een overdosis van een halve dag hier lezen gekost. Bravekens die zoals Zapnimf hen heeft opgedragen bij het begin begonnen zijn.
Mmh.

Ik ben niet verantwoordelijk voor gebeurlijke afwijkingen onstaan na het lezen van mijn schrijfsels.

En als ge toch een schadevergoeding wilt, moette bij Zapnimf zijn!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

en toch blij ik langskomen ;-)

Anoniem zei

Nu ist toch wel straf ... Als kind maakte mijn broer mij uit voor 'Wiske' en nu ... twee man en een paardekop ... Da's nogal schoon zie ... :o)
Neenee ik voel me niet aangesproken alhoewel ik hier toch wel dagelijks kom lezen. Jouw thuissituaties zijn heel herkenbaar, ik zit heel dikwijls in dezelfde shit en ik vind het soms hilarisch hoe jij jouw shit omschrijft. Dus saai ? Echt niet !
Ik wens je een heel aangenaam lekker warm lenteweekend :o).

Stekelbeesje.
http://www.bloggen.be/stekelbeesje/

Anoniem zei

Misschien ben ik dan de paardekop??? Ik kom ook iedere dag even kijken. Vind het wel amusant want je neerpent.
Ga zo door. Ik blijf wel lezen!
Dita
PS je vindt mijn weblog in de linken bij Elly

An zei

Aangezien er al 3 reacties geweest zijn vraag ik me af of ik dan de derde man (vrouw) ben of de tweede paardekop?...

Nadia zei

Ik denk dat je veel te bescheiden bent met je 2 man en een paardekop...ik ben ook een trouwe lezer, niet altijd via deze weg, maar toch altijd via google reader. Het enige wat ik dan moet missen zijn de reacties.

kastelke zei

Bij het lezen van je laatste post was ik me al aan't afvragen of je mij bij de "man" rekende (ook al ben ik vrouw), of dat je in mij de "paardekop" zag (ik ben uiterst allergisch voor paarden)...
Maar na het lezen van de commentaren moet ik besluiten dat jij gewoon niet kan tellen! :-0

Ik lees dus ook elke post van jou. Soms door rechtstreeks te klikken op de link van je blog, soms door te klikken op mijn eigen blogrol, en soms door te klikken op de link van blogarithm als die aangeeft dat je weer iets gepost hebt.

Ik denk dat ik nog net jouw eindperiode in Polen meegemaakt heb, en volg je nu nog steeds. En soms lig ik werkelijk dubbel van het lachen met hoe droog je de dingen beschrijft. En soms voel ik wat verdriet voor je... Alhoewel je het soms super weet te omschrijven als je in een dip zit, toch wens ik jou voor de komende jaren steeds minder dipjes en steeds meer geluk toe!!!

En staat die blinkende vaas er nog? Zet er dan maar mijn virtuele witte rozen in! Of mag het ook iets anders van bloemen zijn? Iets fleurigers? De laatste jaren associeer ik witte rozen steeds meer met een begrafenis. Al was ik dolgelukkig toen ik op mijn 18de verjaardag een bos met 18 witte rozen kreeg van mijn eerste vriendje. Maar da's al meer dan 20 jaar geleden...

Anoniem zei

Awel..en dan hier nog zo'n lezer die geregeld met je meeleest, niet altijd een reactie achter laat, maar je wel een dikke pluim wil geven voor je ijzersterke karakter, hoe je soms hele ergelijke zaken met een leuke sneer neerschrijft !!Chapeau !

Enneuuh nog gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag !! Enneuuhh geen mogelijkheid om via internet bloemen te bestellen en de rekening naar hem te laten sturen ?? lol

Fijn zonnig weekend toegewenst !! (hier aan de rand van Bxl schijnt ie tenminste al )

Groetjes Ellie

Anoniem zei

Vermits de rol van paardenkop al bezet is, zal ik maar die van ezel innemen.
Ben ik goed in. :-)
Grts, JB

Anoniem zei

En geen kat die iets over mij schrijft, snaptegijdana?

Anoniem zei

Wel grappig dat de rol van paardekop zo in trek is. lol!

Anoniem zei

Neen, Zapnimf, neen ... daar snap ik niets van ;-)