zaterdag 19 april 2008

Oooooh.

Mémé en Pépé zijn vandaag Oudste's verjaardagscadeau komen afgeven.
Toen wouden ze even de zomerplanning overlopen.
En had Pépé het lumineuze idee om verwijtend te vragen wanneer de kinderen dan wel naar Shanghai gingen.

Euh... Niet???

Beeld zonder klank.

Heb heel fijn op een oh-zo-begrijpende-toon het verbouwingsverhaal verteld.

Nog meer beeld zonder klank en opgetrokken wenkbrauwen.
Ze hebben meteen iets om morgen op hun familiefeest te vertellen.

Ik vind het ongelóófelijk jammer dat ze het nog niet wisten en zo hebben moeten vernemen. Zooooooo erg.

Zullen Hij en Trezebees absoluuuuut niet blij mee zijn. Hij had zelf zeker een heel mooi en veel plausibeler verhaal om het hoe en waarom ervan uit te leggen.

Nu voel ik me écht écht schuldig.

NOT.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tjonge, die resideert in Shanghai?! (ik heb me dat altijd al afgevraagd)

Uw schuldgevoel is schoon om al lezend te mogen meemaken, Sabine. En achteraf volgt er dan een giecheltje hier.

Anoniem zei

ik zou zeggen: gij zijt een slecht mens. Ja, zeker wel. Bijna zo slecht als ik.