donderdag 17 april 2008

Secretaressendag

Ik heb vandaag zowaar chocolaatjes gekregen van Grote smurf. Een groooooote doos nog wel. Ah ja, ge zijt GROTE smurf of ge zijt het niet.

En drie Grote-Smurfen-kussen.
Hij was goed gezind.

Eigenlijk toch wel triestig dat ze nen dag hebben moeten uitvinden opdat bazen wat waardering zouden tonen voor hun secretaresseken. Heb dat ook tegen die van mij gezegd. En hij heeft het begrepen.

Hij weet nu dat ik minstens vier keer per jaar chocolaatjes of bloemen wil.

LOL.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha - dus vier doosjes chocolade zijn genoeg om een vrouw een gans jaar te paaien..? rotfl!

Marie-Anne zei

Inderdaad, vier doosjes is toch wat weinig. En chocolade of bloemen? Dat moet toch zeker chocolade en bloemen zijn, plus een bon voor een verwenweekendje in een of ander spa, om de stress weg te werken,

vriendelijke groeten,

Marie-Anne

Anoniem zei

En kusjes? Hoeveel wil je er daar van ??? ;-)

Anoniem zei

En kusjes? Hoeveel wil je er daar van ??? ;-)

Sabine zei

@Beo: als ge ze maar 22 uur per week nodig hebt voor uw administratie en elke maand op tijd haar loon betaalt wel ja!

Anoniem zei

Tja...en wanneer is het medewerker dag...ben geen secretaresse...en krijg ook niets :S:S. Mijn secretaresse heeft een fles sjampoepel en haar brief voor de loonsverhoging gehad ;) hahahaha

Anoniem zei

Ik had vroeger een baas en die gaf aan àl zijn vrouwelijke medewerksters, ongeacht hun graad, bloemen op secretaressedag. Dat was eigenlijk best leuk. Ook al verdiende hij ook best wat Gal en Gif.

Anoniem zei

@Sabine: Goh, best dat je 't nog even uitlegt, of ik had het nooit gesnopen...
En tiens; de "eyho" link staat er in primeur. Leuk.

Anoniem zei

Gij denkt dat hij het begrepen heeft! We zullen zien... àls je er nog werkt over een jaar.

Onze directeur muisde er op secretaressendag tussenuit (etentje met de andere directeurs van de scholengemeenschap) en hij vergat ze gemakshalve. Nog minder tof.