maandag 28 april 2008

Rant

GODVERDOMME!!! GODEVERDE-GODVERDE!!!!!

Nee, geen *** -kens of %^ù -tekens. Geen censuur vandaag.

Waarom? Waarom????
DAAAAAROM!!!

Omdat ik ook een keer een weekend voor mezelf wil, zonder half Vlaanderen smekend te moeten bellen met de vraag of ze zich misschien een keer willen opofferen en voor mijn kinderen zorgen.
Omdat hij en Trezebees verdomme ELK weekend kunnen doen wat ze willen. Het enige waar hij rekening mee moet houden is dat zijn kinderen op zondag om 19.30u voor de pc zitten te wachten.

Als hij tenminste geen sms heeft gestuurd om te laten weten dat het 'niet past'

Oh ja.... Hij betaalt toch op tijd.

Oh jaa-aaaa.... Hij valt me niet lastig.
Zou nogal moeilijk zijn, gezien hij alleen over hoogstnoodzakelijke dingen met mij spreekt.

Oh jaaaa-aaaaa-aaaa hij moeit zich niet met de opvoeding.
Het interesseert hem verdomme geen fluit. Hij slaagt er nog niet eens in een verjaardagskaartje te sturen.

Eerlijk verdeeld noemen ze dat.

En NEEEEEEEEEE ik zit niet in een 'dipje'. Ik ben coleirig.

Kwaad, HEEEL KWAAD voor de moeilijke verstaanders onder u.

Ik wil verdorie gewoon ook een leven naast het feit dat ik mama voor mijn kinderen ben.

En liefst vóór mijn zestigste.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Vanuit een hoekje, verstopt achter een muurtje om me te beschermen voor hetgeen je naar mijn hoofd zou kunnen gooien, kom ik héél voorzichtig en stillekes zeggen dat ik hoop dat je snel weer het gevoel hebt meer te zijn dan mama van je kids.
Grts, JB

Anoniem zei

Ik hoor je roepen tot in St.Louis! Ik hoop dat het je oplucht!

Groetjes,

Anoniem zei

Smijt ut d'r uit...!!! Helaas kan ik alleen maar een luisterend oor bieden !!! Maar ik kan me goed inbeelden dat je hem met een blok beton aan zijn been in de Gentse wateren wil verzuipen :):P.

Voodoo pop een idee ?? lol

Kop op !!!

Annelica zei

Ik kan geloven dat je wreed colèrig bent! Waarom zou je dat niet aan uwe ex laten weten, want hij maakt het zich wel héél erg gemakkelijk!

Anoniem zei

ex-en hé, venten hé... ik kan ervan meeklappen. k vermoed dat ze denken dat ze goed doen...
venten leiden bijna allemaal aan het 'ocharme-ik-syndroom' en zijn héél graag 'gemakkelijk'
;-) kende gij www.houvast.be?

Anoniem zei

Verdorie, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Ik "begrijp" je al, is dat ook al goed??
Jouw ex komt er inderdaad makkelijk vanaf! Zou het kunnen helpen als je het hem eens zegt?

Anoniem zei

Dat is inderdaad om een floeren aap te schijten.

Niet dat het echt een troost is, maar naar hier mag je de koters gerust meepakken hoor (veel dvd's in huis en veel plek om te ravotten)

Anoniem zei

Ken ik, aan zo'n afspraken zou iedereen zich moeten houden he. Hier heeft hij het me gelukkig nog maar één keer gelapt. Gelukkig want ik denk dat ik, net zoals jou, heel erg kwaad zou worden.

Anoniem zei

Hoe? Als ik het zo lees wordt hij toch al genoeg gestraft door met dat kalf van een "trezebees" zijn tijd te moeten doorbrengen. De kids zullen hem ooit wel eens de rekening presenteren, en geloof me die zal pijn doen.

Groeten,

Storm

PS via zapnimf hier terecht gekomen.

Anoniem zei

Zie! Ne klant!
Dat is dan tien euro, Sabine!

@Storm : neen hoor, de kinderen kan je niet opzadelen met een loyaliteitsprobleem. Rekeningen presenteren zijn hun stijl niet, het blijft tenslotte hun vader. Dat is een beetje de denkfout die wij graag zouden willen maken, geloof ik, dat kinderen objectief zien wat de ene of de andere ouder tekortkomt (soms met een beetje hulp van de tegengestelde ouder), maar zo werkt het niet.

Anoniem zei

ach, Sabine, ik wou dat ik je kon helpen, maar je zal erdoor moeten. Je gal eens eruit gooien, eerder bij een goeie vriendin dan tegen hem, dat helpt zeker. Maar voor je 't weet zijn ze groot en heb jij het mooiste van hun opvoeding gezien, niet hij.
En dat is soms echt moeilijk, maar zou je het andersom willen? Ik denk het niet.
En ik spreek uit ondervinding: kinderen waarderen wat je voor hen doet hoor.
Als je korterbij woonde, mocht je ze ook gerust eens hier droppen. Kan je niet afspreken met de moeder van een klasgenoot van je dochters die in een gelijkaardige situatie zit? Ieder om beurt oppassen?

Anoniem zei

Yes undoubtedly, in some moments I can say that I acquiesce in with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is even now a suspect as you did in the downgrade efflux of this demand www.google.com/ie?as_q=vuescan 8.4.62 professional ?
I noticed the catch-phrase you have in the offing not used. Or you use the dark methods of inspiriting of the resource. I possess a week and do necheg