vrijdag 14 maart 2008

Promotie

Vandaag een eerste deel van een mailing voor Grote Smurf de deur uitgewerkt.
Eentje die ik zelf mag ondertekenen, met mijnen eigenste naam eronder. Niét "i.o." dus.
Jeuj.

Zie ik daar toch wel een mooie nieuwe term onder mijnen eigenste naam staan. Ik ben plotsklaps gepromoveerd tot 'management assistant'.
Euh.... jeuj zeker???

Brilsmurf zijn reactie op mijn promotie: "Oe, maar da zijde toch al altijd geweest??"
En 't is daarom dat mijn loon gebaseerd is op dat van een 'administratief bediendeken' zeker?
Waarop Smurfen-bazin zegt: "Ja maar de directie krijgt hier ook niet de lonen van CEO's."

Pfff.
Flauw.

Dus als'ter iemand van ulle die mailing toevallig op zijne bureau krijgt.
Mijne naam staat daar alleen maar op omdat Grote Smurf dan kan zeggen dat hij die dwaze boel niet gestuurd heeft, maar ik.
En 'management assistant' ben ik alleen omdat hij zich dan een meer en vooral mooier rood voelt.

Promotie?
Not.

2 opmerkingen:

Annelica zei

Yep, management assistent is zowat het nieuwe woord voor directiesecretaresse. In 't Engels klinkt het toch altijd wat sjieker he :-)

Anoniem zei

Zelfs een wc-madame wordt sanitair manager genoemd. Titels zijn niet meer te vertrouwen dezer dagen.