dinsdag 18 maart 2008

Foto's en frustratie

Ik zou hier een hele litanie kunnen afsteken over hoe Grote Smurf op mijn systeem werkt. Of over hoe ik vandaag 8 uur aan een stuk gewerkt heb zonder pauze. Of over hoe al die overuren mij ferm beginnen tegen te steken. Vooral omdat het blijkbaar als 'normaal' wordt beschouwd. Of over hoe ik voor de brunch op zoek ben mogen gaan naar een traiteur, want vermits ik niet kom, mag er geen werk meer aan zijn. Of over hoe Hij de vakantie-regeling nu nog een keer wil gaan bespreken.....
Maar ik ga dat niet doen.

In plaats daarvan krijgde een paar foto's uit mijn opdracht voor vanavond, met als thema "licht" (en donker).




Ben er nog lang niet, maar begin meer en meer door te krijgen hoe "zwart-wit" ineen steekt.
Dit weekend heb ik me super geamuseerd met een volgende opdracht, "stilleven". Maar die foto's zijn voor een andere keer.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat staat er eigenlijk op de laatste foto? Een tros citroenen?
Toch weeral kunstig hoor, Sabine.

Sabine zei

@zapnimf: theelichtjes. Getrokken met een heel lange sluitertijd en de camera in een cirkel gedraaid. Onnozel, maar leuk om te prutsen;-)

zapnimf zei

Ooooo. Nu zie ik het.

Anoniem zei

Hey Sabine!
Ik vind de kauwgom onder de lamp goed... ;-)
Nee serieus, die teelichtjes had ik echt niet gezien. Wel goed gevonden.
Grts, JB