maandag 14 januari 2008

Contrast

Ik plak nog altijd achter mijn camera-met-nief-objectief...'t heeft wat gekost, dus 't moet gebruikt worden! Dus veel te weinig tijd om te bloggen én buiten mijn foto's en gezaag over grote smurf, dat ge nog tegoed houdt ;-), niks om over te vertellen.


Maar ge krijgt nog wat fotookens uit mijn contrast-opdracht voor morgen. Waarbij ik ruiterlijk toegeef 'contrast' zeer vrij te hebben geïnterpreteerd.
So what.

Vindde ze niet mooi?!?


Tant pis.
Ik heb toch lol.
Nah! ;-)


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn favoriet is de eerste. Ik hou van het kleurverschil en de vormgeving...

Groetjes,

Anoniem zei

Ja ook ik vind de eerste origineel gevonden.

Anoniem zei

Ik vind ze mooi en zeker bij de opdracht passen. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn.

An
http://www.bloggen.be/an

Anoniem zei

Ja, ik kan me voorstellen dat ze bij contrast eerder de eerste foto bedoelen, maar ik vind de andere twee heel goed gevonden als practical joke.
Grts, JB
P.S. Heb link geplaatst.