donderdag 13 december 2007

Yay

Vandaag te horen gekregen dat de smurfenbazen akkoord gaan met mijn vraag om een contract van 3 ipv 2 dagen per week. Ik had gezegd het financieel anders gewoon niet te kunnen doen en blijkbaar willen ze me toch nog niet kwijt. Of hebben ze gewoon geen goesting om iemand anders te zoeken ;-)

Who cares.
Ik blijf er werken. Met flexibele uren, waarbij ik in een drukke week wat meer kan werken en die tijd op een kalm moment mag opnemen. Ideaal, omdat ik praktisch geen verlofdagen heb.

Ik werk wat minder. Hij betaalt wat meer.
Ik content. Hij wat minder.

En héél misschien loop ik mezelf niet meer de hele tijd voorbij...
Ik weet dat het zéér onwaarschijnlijk is (zelfkennis is iets moois).
Maar hoop doet leven ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Euh, ik denk dat ik het niet goed begrijp... Je gaat 3d werken ipv 2d en je werkt wat minder... Hoe krijg je dat voor elkaar?

En 'Hij' betaalt meer (verwijs je naar je ex of je baas?) Sorry, ben even niet mee...

Groetjes,

Sabine zei

@Hilde: Ik werk nu 3.5 dagen, dus werk ik vanaf januari een halve dag minder. En degene die meer moet betalen is mijn ex!

Anoniem zei

Ik heb het goed begrepen, al was er meer glühwein in de man dan in de kan .... en zoals voorspeld was het "koppijn-wijn" :-) !!!!
Auwkes !!