woensdag 12 december 2007

Soep

Deze week heeft een man uit Brabant smsjes gekregen die hij niet moest hebben.

Komt ervan als je alles tussen de soep en de pattaten doet.
Af en toe draait er dan een patat in de soep.

De bevestigingen voor Jongste's verjaardagfeestje zijn niet bij mij terechtgekomen. Maar bij de man wiens telefoonnummer wel op het kaartje stond.
Hij vond het grappig. En heeft me gezegd dat M en C in ieder geval zouden komen. Voor de rest zal ik het straks wel zien.

Na vandaag rusten.
Veel rusten.

Ben zo moe dat ik af en toe zelfs moeite heb om te spreken en smurfen-bazin me zegt dat ik vroeger in mijn bed moet kruipen.

Maar rusten is zo saai.....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Rusten saai???
Als het niet te lang "moet" vind ik dat niet saai hoor... Languit op bed,met een boekske of ne goeie film zien...

Anoniem zei

Misschien moet het verstand nog komen met de jaren ;-) maar er is ook nog zoiets als de gulden middenweg...

kastelke zei

Was die man gehuwd? Anders moet je hem misschien eens 'ter compensatie van de last' uitnodigen voor een verjaardagstaart? ;-)

Bouw toch op tijd wat rust in, Sabine. Je te pletter lopen heeft echt geen nut.