zondag 9 december 2007

Weekend

Omdat ik een uitnodiging voor een vroeg kerstfeestje met Feuerzangenbowle, maar geen babysit had, zijn de kinderen bij Oma en Opa gaan logeren.

En er zijn nog brave mensen naast sinterklaas, want Opa is de kinderen gisterenvoormiddag komen halen en ze brengen ze deze namiddag terug naar huis.

Aaaaaaaaaah.
Rust.
Stilte.
Een kinderloos huis.

Ik ben naar Gent gertrokken en heb ZO LANG IK WOU (en enkel mensen met 'gaan-we-dan-nu-naar-hui-ui-ui-uis-kinderen-ervaring weten hoe kostbaar dit is) in de Fnac rondgelopen.
Eindelijk de bon uit mijn parfum-vivabox die ik vorig jaar voor kerst kreeg ingewisseld.
Op mijn dooie gemak op restaurant lekker gegeten en met een glas wijn en een tas thee de speciale decembereditie van de Weekend knack uitgelezen.
Thuis alle rommel gelaten voor wat het was en naar het feestje getrokken.

Niet te veel van de veel-te-vlot-binnengaande feuerzangenbowle gedronken.
Vastgesteld dat de mensen die ik bij mijn vorige uitje naar Gent heb leren kennen, ondanks mijn toen onnozel gedoe, nog tegen mij praten. En sterker, mij zelfs hun gsm-nummer geven om een keer af te spreken.
Ook beseft dat zij op dat moment al veel meer drank geconsumeerd hadden dan ik ;-)

En een sollicitatie binnengerijfd.
Bij een bedrijf dat op 5 minuten van mijn huidig werk zit, voor een gelijkaardige functie. Bleek dat ik al een uur had zitten zeveren, tegen de CEO die een assistente zoekt.

Op feestjes wordt veel gezegd en pas op maandagmorgen blijkt wat er echt van komt, maar 'het leven is voor de rappe' zou Opa zeggen ;-)

3 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Dan moet je misschien toch niet terugvallen op half-time! Hopelijk is die CEO een man van zijn woord hé...

Anoniem zei

Heel 'vruchtbaar' feestje! Je moest dit maar meer doen...

Groetjes,

Sally zei

Spannend toch, kijken of het in de morgen ook zo zonnig blijkt LOL.