vrijdag 14 december 2007

Eten

Voeding en gerechten, oftewel eten, was de opdracht voor de fotoles van deze week.





Deze drie foto's zijn een paar van mijn resultaten.



Als commentaar kreeg ik deze week dat mijn 'werk' (LOL!!!) elke week nog beter wordt. Een mens zou met minder content zijn. Dat onze leraar nu niet onmiddellijk dé referentie is op gebied van fotografie, vergeten we gemakshalve even ;-)

Volgende week moet ik met minstens 5 foto's voor het thema 'rug' op de proppen komen. Tot nu toe heb ik er al nul-komma-geen. Als ik dit weekend niet nog een goddelijke ingeving krijg, vrees ik dat mijn USB stick dinsdag wel eens héél opeens kapot zou kunnen zijn.

1 opmerking:

Cindy zei

Dat kleurenpallet, die schaduwwerking! Prach-tig! (alsof ik er iets van ken, maar ik vind vooral die foto van de paste heel geslaagd, mysterieus bijna. Knap!