woensdag 5 december 2007

Blauw

Vorige week mijn foto's niet kunnen tonen in de les. Deze week alweer niet... We moeten duidelijk nog een deel theorie verwerken, waardoor het bekijken van de foto's wat achterloopt. Het thema was dus 'blauw'. Blauwe dingen genoeg, maar om daar dan ook nog een deftige foto van te maken is wat anders. De meeste zijn gedeleted omwille van 'veuls te saai'.

Deze 6 hebben het wel gehaald.



Tegen volgende week moeten we met foto's van voeding en gerechten op de proppen komen.

Gisteren hebben we ook alle andere opdrachten gekregen. Ik zal nog mogen zwoegen op 'rug', 'zelfportret' , 'contrast' en een zelf gekozen thema als examenopdracht. De inspiratie voor dat laatste is momenteel ver te zoeken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind die baluwe kerstbal wel eg origineel en mooi.

Sally

Annelica zei

Mooie foto's. Vooral de rij glazen en de foto met de plant vind ik zéér geslaagd!

Sandrissimo zei

Die foto met die kerstballen, voor ik doorhad wat dat was, heb ik daar toch wel efkes op zitten staren...
Foto's van eten, dat moet voor een superkok zoals jij toch een makkie zijn! :-)