dinsdag 23 oktober 2007

Yay!!

Ik ben blij. Want ze is vandaag toegekomen. Mijn spiksplinternieuwe-Belgische-wit-met-rode-nummerplaat.

Morgen een tweede exemplaar aanschaffen, op mijn voiture bevestigen en ik word niet meer door zatlappen op weg geholpen.

Dus als jullie nu in de buurt van Gent (of elders in't vloamsche land) een donkerblauwe Opel met de nummerplaat WXK-439 zien rijden, altijd vriendelijk zwaaien.
En tussenlaten in de file.
En niet tegen de bumper kleven (want de boetes weten mij nu te vinden).

Heb ik al 'Yay!' gezegd???

9 opmerkingen:

Hilde zei

Dat werd tijd, zeg!!

Leve de Belgische administratie!

Groetjes,

Anoniem zei

Eindelijk, gefeliciteerd!

Sandrissimo zei

Juij!!!
Bij de meeste tankstaties kan je die in een wip laten maken en dan hangen de letterkes tenminste niet scheef!
:-)

Anoniem zei

Proficiat met uw nieuwe aanwinst! :-p

Anoniem zei

Ja je had al 'Yay!'gezegd! ;-)

Anoniem zei

Yes !!!

Mag een heerlijk gevoel zijn. Als dan een zwarte peugeot 307 met NL platen, je er tussen laat in de file, terugzwaaien he :)

Anoniem zei

He ??? Een donkerblauwe opel met belgische platen ??? Waar is die witte toyota dan naartoe ?? Nu ga ik je helemaal niet meer herkennen. Geef me maar vlug je kenteken, zodat ik niet als een onnozele gans naar elke donkerblauwe opel zwaai die ik tegenkom .....

Anoniem zei

oei, je nummerplaat heb je al vermeld in je geblogsel .... Nu nog vanbuiten leren met mijn "kaas met gaatjes"

Anoniem zei

idd, waar is de andere auto heen?