zaterdag 27 oktober 2007

Moppersmurf

De enige op't werk die een 'jij-bent-mààr-de secretaresse'-houding heeft.

En altijd véééééél te druk met BELANGRIJKE zaken als ik hem vraag iets in orde te brengen. God Forbid dat hij orders van de SECRETARESSE of all people zou opvolgen. Enkel als Brilsmurf zegt dat het moet, dàn wel. lol

Ook de enige die zijn broodjesrekening tot op de cent controleert en elk rijsttaartje betwist, voor hij ze betaalt. Dat ik dit allemaal uit mijn eigen zak voorschiet en hij ook zelf naar de bakker kan lopen, doet ABSOLUUT niet terzake. Dat hij de enige is die altijd zogezegde fouten vindt, is ook hélemaal niet raar. Echt niet. Want de rest betaalt gewoon het bedrag dat ik hen doorgeef ;-).

Nu koopt hij zelf een broodje bij de Panos, die zijn natuurlijk veeeeeeel lekkerder dan die van de bakker waar ik meestal ga. Dus ik hoef hem niet meer te vragen of hij iets wil. En als hij per uitzondering wél iets wil, dan zal hij het zelf wel aan mij zegggen (nee-eeee, niet vragen....zéggen!)

Geen probleem.

Maar wat deed hij toen hij gisterenmiddag aan tafel kwam en zag dat wij allemaal lasagne en chocoladetaart zaten te eten, die IK gaan halen was?
Mopper-mopper-mopper......nog wat gemopper en zelfbeklag....mopper-de-mopper-de-mopper...

Tot Vrolijke smurf zei dat het zijn eigen schuld was en hij maar moest zorgen dat hij op betere voet stond met de secretaresse en doen wat ze vraagt....want dan krijg je namelijk de specialekes!

Vrolijke smurf heeft verstand.

En een lief die ook secretaresse is ;-)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Eeeeuuhmm, ben ik nu niet mee? Ben JI het lief van vrolijke smurf dan???????

Anoniem zei

@ Cindy, nee ze bedoelt vast dat vrolijke smurf thuis een ook lief heeft zitten die secretaresse is, toch?

ilse zei

Cindy, ook ik heb ook zo begrepen dat Sabine dat lief zou zijn??
Sabine, hou ons eens op de hoogte zeg..

Sabine zei

Voor degenen met een beetje te veel fantasie heb ik de tekst aangepast.
Ik het lief van vrolijke smurf...LOLOLOLOLOL. 't Valt op dat jullie de smurfen op mijn werk niet kennen!

Hilde zei

Een foto zou wat klaarheid kunnen brengen ;-)??? Met je fototalent moet het je toch lukken om er eentje in het geniep te nemen...

Groetjes,

Annelica zei

Hm, die foto vind ik wel een leuk idee... niet dat we nieuwsgierig zijn of zo! :-)

Anoniem zei

Hey Sabine, was je url kwijt maar kreeg die via Beo terug te pakken (remember die zomeravond vorig jaar bij Beo, met Justin, C en ik ?). En ben in een verloren moment bij vandaag 05/03/08 begnnen lezen en tot hier al geraakt sé (mijnen trouwdag). Geweldig grappig hoe je 't verwoordt, maar kan mij voorstellen dat het niet altijd zo grappig is :s Mijn complimenten overigens metje foto's, ze zijn echt wel goed, ik krijg zin om ook zo'n cursus te volgen, al lijkt het me wel intens met elke week een opdracht pfff. Groetjes en to nog eens !