donderdag 13 september 2007

Pover

't Is triestig. Hééél pover. Magertjes zou ik zelfs durven stellen.

En dan heb ik het over jullie voorstellen voor mijn blind date.
Buiten mannen die zich als 'fall back' opgeven, of al een lief hebben, maar wel ne keer een 'babbel-lunch' willen inlassen, kwam er bitter weinig uit de bus.

Reden?? Pffff... Jullie kennen gewoon geen single mannen? Of toch geen half-deftige ;-) Of alleen venten die op zoek zijn naar een madam om huisje-tuintje mee te spelen en hunne was en plas te doen. Misschien kent ge er wel, maar durft ge ze niet op mij afsturen? Of er zijn niet echt zo veel single mannen als men soms wel laat uitschijnen?

O-o-o-f..... ik ben gewoon te difficil?? Te veeleisend? Te onafhankelijk?

Zucht.

Het zij dan maar zo.
Zal een andere manier moeten vinden om aan mijn entertainment te komen ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ok, ok, ik zal jouw link eens doorgeven aan nen toffe vrijgezel uit onze vriendenkring.. hou je mailbox maar in de gaten
:-))

Anoniem zei

oh nee, ik wilde niet anoniem zijn (zie mijn vorige reactie)
oortje

Anoniem zei

Sorry, sorry, sorry.... Misschien toch gewoon een grote teddy beer nemen???

Anoniem zei

Heb je al gezegd, heb weet van een single maar je moet wachten tot in de meno-pauze, want hij valt op de rijpere vrouw (lichamelijk dan, laat dat duidelijk zijn ......). Er zijn zo van die spullen waar je veel plezier aan hebt, niet zagen, geen vuile was en andere onaangename zaken produceren, je niet voor moet koken, meekunnen in de handtas, maar je moet wel tijdig hun batterijtjes vervangen ....

Mzungu zei

Als de eerste voorwaarde al niet voldaan is, dan lees ik niet verder :p

Anoniem zei

Há, maar de beste tweedehandsjes vind je toch in de koopjeskrant..? :-))

kastelke zei

Zorg gewoon dat je een BV wordt, en dan kan je net als Wendy VW en Phaedra H 'en public' op zoek gaan naar een lekker ding. ROFL!
Serieus: neen, ik ken geen vrijgezellen in onze vriendenkring.

Anoniem zei

Ja sorry hoor, die paar vrijgezelle mannen die ik ken die vallen echt onder de catergorie 'kneusjes' of zoals HIJ.