dinsdag 18 september 2007

Opdracht 1


Vorige week in de fotografieles onze eerste opdrachten gekregen. Vandaag moeten we 5 foto's meebrengen onder de noemer 'licht en schaduw'. Doelstelling: leren werken met je camera.

De voorbije twee lessen heb ik eigenlijk niet echt iets bijgeleerd. Het ging vooral rond kennismaking en bespreken van wat foto's. Het is duidelijk de bedoeling van de leerkracht dat we nu vooral experimenteren en al doende leren (dat hoop ik tenminste...lol).Ik heb hier in ieder geval de godganse tijd met mijn camera rondgehangen, heb mijn statief en de handleiding zelfs uitgehaald en héél veel aan de knoppekens gedraaid.

Ik zal vanavond wel horen wat het wordt. Ik heb in ieder geval geprobeerd zijn doelstelling te bereiken, of mijn foto's dan al dan niet binnen zijn thema vallen, laten we eventjes gemakshalve terzijde.


Dit zijn 2 van mijn 5 gepruts-resultaten. Het is vandaag absoluut onder het motto 'en als't niet goed is, ik heb er nog!' ;-))

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Die bladeren vind ik geslaagd, over de 2de moet ik nog effen nadenken. Misschien iets te "diep" voor mij???? Het is wel licht en donker maar moet het zo "in your face" zijn? Maar zoals ik al schreef, wat weet ik al??

Anoniem zei

ja, bah, ja 't is eigenlijk al zoals Yvonne zei.... Den tweeden.... jaaaaaaaaaaaaah awel jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh Je ziet , hier héééééééééééééééééél goeie criticasters te vinden !!!!!!!!!!

Anoniem zei

awel, ik vind da schoon fotokes... veel succes met uwe cursus he
groetjes
oortje

Anoniem zei

Nou ik vind juist die tweede foto creatief gevonden. En je ziet zomooi de weerkaatsing van de lichtstralen.