woensdag 19 september 2007

Resultaat

Ik was één van de enigen die de foto's thuis gemaakt had. 't Valt op dat die kinderloos zijn oftewel ne vent/madam hebben om bij die kinderen te blijven. Want ik zou niet weten waar ik de tijd moet gaan halen om voor foto's 'eventjes' naar Brussel of Oostende te gaan rijden.
Heb dan maar onmiddellijk gezegd dat mijn producties onder 'huis- tuin- en keukenfoto's' vallen.

Commentaar van de fotograaf die de lessen geeft op mijn fotookens: deze van de bladeren moet verticaal, want 'straalt dan meer kracht uit'. Daar kan ik hem nog in volgen.

Die van de lamp vond hij maar niks, onder het motto: goed geprobeerd, doe het nog een keer en misschien lukt het dan.
LOL

Maar hij vond iets dat ik er maar had bijgestoken, omdat ik er anders geen vijf had, een 'creatieve foto'.

Volgens hem 'had ik ondanks mijn beperkingen (ie de kinderen niet zomaar aan de kapstok kunnen hangen), goed gebruik gemaakt van wat er aanwezig was.'



Over deze foto 'is duidelijk nagedacht' want ik heb gezorgd voor een 'andere wijze' van schaduwen fotograferen (mijn kinderen doen onnozel) en gelet op het feit dat ook de ondergrond 'interessant' is door de barsten en verschil in structuur in het asfalt en de grassprietjes die voor kleur zorgen.'

AS IF!!!

Ik heb deze foto op een rappeke gemaakt, omdat de kinderen ook wat aandacht wouden. Maar dat wel niet aan zijn neus gehangen, beetje hummen en knikken doet het altijd ;-))


8 opmerkingen:

Anoniem zei

het heeft effe geduurd tegen dat ik doorhad dat die foto van de bladeren hetzelfde was gewoon gedraaid. Die van uw kinders vind ik ook tof, "very Keith Haring" wel. Ik denk sowieso dat de beste foto's soms die zijn waar er niet te veel over nagedacht wordt (geen idee of dit met -d of -dt is, en onderdruk gerust de drang om het mij te laten weten)

Anoniem zei

Hey Sabine,

Ook foto 2 doet mij aan Keith Haring denken, ben weer helemaal bijgelezen...en euuuhh bijslapen...is bittere noodzaak af en toe. (en als ik jou tempo lees, en hoe je het draaiend houd..helemaal !!)

Breeg zei

Misschien had je je leraar kunnen vertellen dat je met de scheuren in het asfalt onder de schaduwen wilde weergeven dat mensen en relaties breekbaar zijn :-)
Maar ik vind het alledrie geslaagde fotos.

Anoniem zei

Trouwe lezers krijgen toch gratis kaarten bij de eerste expositie, hoop ik? :-))

Anoniem zei

Kunst of niet, ik vind het een prachtige foto! Je hebt het in je!

Groetjes,

Anoniem zei

haha, je hebt toch een uiterst verstandige kop met duidelijke weergave van diepe kennis opgezet? :-p

Anoniem zei

Natuurlijk had je die foto weloverwogen gemaakt. Soms moet je een man in de waan laten, LOL!

ilse zei

Toffe foto. Mannen kunnen toch goedgelovig zijn ..
Heeft iedereen daar echt tijd voor om zo maar rond te rijden voor foto's? Wanneer doen sommige het toch allemaal?