maandag 6 augustus 2007

Rood

Resultaat van mijn weekend, veel kilomerters bij op de teller van mijn voiture en een rode rug en schouders. Een hééééél rode rug en schouders.

Maar ik heb toch genoten van de drie dagen dat de zomer hier geduurd heeft.

Vrijdag eten en een glas wijn op een terras met collega-bloggers die me deze keer niet in de diepvries gedraaid hebben (want geen plaats)...Lol verzekerd.
Zaterdag de was en de plas gelaten voor wat hij was (daar ben ik héél goed in) en naar Gent getrokken om een paar spullen. Gezien ik daar dan toch was, kon ik maar moeilijk terug naar huis gaan, zonder (zoals veel anderen) mij op een terrasje te placeren.

Gisteren (zoals nog véél meer anderen) richting kust gertrokken. Een expat-vriendin heeft daar voor een tweetal weken haar tenten opgeslaan. De afspraak lag al vast van in mei en ik kon echt geen andere dag, anders was ik in mijn tuintje blijven zitten. Meer dan 2 uur heen en nog een keer zoveel terug. Uren op't strand zitten kletsen (ik weet weer alle roddels), maar te lui zijn om de zonnecrème, die we op het appartement vergeten waren, te gaan halen.

En vandaag aan grote smurf moeten uitleggen dat ik momenteel schouderklopjes echt, maar écht niet zo leuk vind...

7 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Goed smeren hoor, anders ga je vervellen!

Anoniem zei

haha, je kan gaan samenwonen met Jan. Zaterdag naar Cadzand geweest, nu weet ik weer hoe een kreeft eruit ziet. Maar hij moest zich niet insmeren hoor, oh nee ! Hij zag nog bruin genoeg van op vakantie .......

Anoniem zei

Oef........heeeeeeettttt...hoe heb je geslapen met zo'n "oververhit" lijf...kan me herinneren dat mij dit ook vaak overkomen is...nagloeiend van de zon..(van dat andere verbrand je niet ..LOL)..en dan ook nog in een warme slaapkamer...vandaag een zacht vallend kleedje aangetrokken ??????

Anoniem zei

Ja, als je jezelf al voorbakt, wordt het opdienen helemaal een koud kunstje... ;-)

Anoniem zei

Je gaat lekker Sabine, geniet er van!!!

Blue zei

Oh na zo een weekend ben je echt niet het enige kreeftje wat rondloopt hoor ... Collega-kreeftjes genoeg... :-)

Anoniem zei

Zeg anders aan grote smurf om elke keer een extraatje op je rekening te storten in plaats van een schouderklopje :-)

Je lijkt een leuke tijd te hebben! houden zo :-)