maandag 9 juli 2007

Wennen

Het is toch weer wennen, werken na drie jaar thuis te zijn geweest.

Ik werk 'maar' 4/5, ben een halve dag per week thuis en stop de andere dagen om 16h, maar het voelt aan alsof ik fulltime werk. En de kinderen zijn nog niet eens thuis...wat gaat dat geven na de zomervakantie...
Misschien maar best dat ik tegen dan alweer twee maand verder ben en het (hopelijk) weer wat gewoon ben.

Gelukkig komt er vanaf volgende week een poetsvrouw (YAY!!!). Ik ben benieuwd hoe dat gaat meevallen. Ik heb al veel verschillende dienstencheques-verhalen gehoord, sommige bleken echt een ramp. Maar ik kan het fysiek gewoon niet aan om bovenop de job ook nog het huis te poetsen. En als ik uit die twee moet kiezen, ga ik toch liever werken!

Het werk valt nog altijd supergoed mee. Vandaag de opmerking gekregen dat ik wel zeer vlug werk. Ik ben ook wel een beetje bang dat ze te weinig werk voor me voorzien hebben. De projecten waarmee ik nu gestart ben, zullen tegen eind augustus afgewerkt zijn, maar met de dagelijkse en wekelijkse taken krijg ik mijn dagen niet gevuld. Komt er nog bij dat de telefooncentrale uitbesteed wordt en ze dit zo zouden houden, omdat ik anders te veel zou worden gestoord. LOL Als er niet meer werk bijkomt, ga ik binnenkort nog vragen om dat er te mogen bij doen ;-)

Vandaag geen opmerkingen van mijn baas. Zat de hele tijd in meeting. Niets om een keer mee te lachen dus :-(
Ik heb ondertussen wel het vermoeden dat die ene grappige, schattige vent waar ik nog wel iets voor zou kunnen voelen, waarschijnlijk een vriendin heeft.
Dju toch. Weer geen chance.
Toeme.

Lol.

7 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Als ik moet zou moeten kiezen tussen kuisen en werken, zou ik ook voor werken kiezen hoor! Ik zoek een kuisvrouw met dienstencheques, maar dat vlot niet erg...

Anoniem zei

Nog even ter verduidelijking: betreft het iets tijdelijks of niet?
Wacht maar, voor je het weet komen ze àlles op je bureau dumpen tot de berg niet meer te overzien is... :-)
En voor wat betreft die grappige, schattige vent: eerst zeker weten vooraleer conclusies te trekken!!!!!!!!

Anoniem zei

Er zit tenminste electriciteit in de lucht, dus da's leuk... Ook voor jezelf. Wedden dat het vanaf nu allemaal veel vlotter gaat? Ook zal je je waarschijnlijk minder gaan ergeren aan je ex, want je zal er geen energie meer willen insteken... Geniet ervan, Sabine! En je zit blijkbaar boordevol energie, want men weet nu al niet wat men je nog moet geven op het werk! Doe zo voor!!!

Groetjes,

Anoniem zei

Hier idem dito...me werk is me bron van energie, en me lust en me leven...kan bijna zeggen..van me hobby me werk gemaakt...of is nou me werk me hobby geworden..al zit daar ook wel eens een offday tussen. En kuisen...hoe vaak ik het ook moet doen....dat wordt op e.o.a manier geen hobby...en in de avond ook niet veel zin (goesting) in omdat allemaal nog aan te pakken...en dan heb ik nog niet eens kids..alleen me myself..en een flink aantal m2 woonruimte. De tuin...wordt gelukkig al we onderhouden door de tuinman...kan ik weekends tenminste genieten op me terras...iplv me kapot te beulen op het gazon en de struiken.
Lekker he..leuk werk...je stopt er energie in..maar je krijgt er ook super veel voor terug !! En ook ik zou zeggen...niet te hard roepen ik wil meer...na een half jaar...weten ze je buro echt te vinden...om werk op te parkeren ;)...

Anoniem zei

Nu al de collega's aan 't taxeren? Je hoopt precies op een blitz-carrière... LOL

Sabine zei

@Cindy: nee, niet tijdelijk 't is optie vast. En die vent heeft idd een vriendin, maar is daarom niet minder grappig!
@Beo: LOL!

Anoniem zei

euh kuisen of werken...moelijke keuze hoor, Neeh