woensdag 11 juli 2007

Volgende week

Oudste vandaag met een bezorgde stem aan de telefoon: 'Maar mama, als jij alleen volgende week verlof hebt, gaan we dan dit jaar helemaal NIET naar Plopsaland???'

Euh....awel.....mmmmmhhh... Dan zouden we wel volgende week gewoon met z'n drieën moeten gaan en misschien...

Maar die 'misschien' hoorde ze al niet meer. (Ze is erg goed in selectieve doofheid.) Vlug Jongste op de hoogte brengen, dan zijn dat al twee ontgoochelde gezichtjes als mama zou durven terugkrabbelen. (Vlug en berekend redeneren is nog zo'n sterk punt)

Ik weet dus al wat gedaan volgende week. Met mijn twee pagadders een godganse dag het pretpark van voor naar achter helemaal afwerken. Ik heb gelukkig nog een paar dagen om me mentaal voor te bereiden op het feit dat ik nu wel op elke attractie waar ze op willen mee zal moeten... grmmphhhfff (ze hebben mijn hoogtevrees niet geërfd) en proberen daarna nog heeldhuids thuis te geraken ;-)

Hopelijk wel met twee kinderen die doodmoe in de auto in slaap vallen met een gelukzalige glimlach op hun snoet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hier is het niet plopsaland maar de efteling. Verder idem dito hetzelfe. LOL.

Sandrissimo zei

Die attracties in Plopsaland vallen over het algemeen wel mee, dat is ook echt een park dat op maat van jonge kinderen gemaakt is hé.

Anoniem zei

Ha, slimme kinderen...en plopsaland moet erg leuk zijn voor de kinderen...ben er zelf nog nooit geweest...maar veel familie met kinderen die hier komen...hebben er toch ook al een bezoekje aan gebracht..en dan zag ik 's avonds..toch alleen maar blije moeie smoeltjes !!