donderdag 5 juli 2007

Bericht

aan mijn nieuwe collega's die hier toevallig zouden langskomen en bij wie de Euro valt dat deze blog toebehoort aan die nieuwe, toffe, lieve, behulpzame, pro-actieve, grappige, hardwerkende, altijd goedgezinde, intelligente jonge vrouw die sinds kort door hun kantoor loopt.

Gelieve deze schrijfsels, net als de dingen die ik overdag persoonlijk tegen jullie uitkraam, met het nodige relativeringsvermogen te bekijken. (best met een hele grote portie.)

Gezien dat op kantoor lukt, zal dat hier ook wel gaan zeker?

En aan mijn baas die tijdens de lunchpauze beweerde dat er wel 'meer aan de hand is', als een secretaresse een grote mond durft opzetten tegen de directeur: ik ben altijd al een 'franke teut' geweest.

8 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Dat ik nu de tofste job van de wereld heb, komt omdat ik een franke teut heb... Mijn vorige baas dacht mij hiermee een hak te zetten, maar niemand had mij een groter plezier kunnen doen!
:-)

Anoniem zei

Wel, dat mag een proficiat zijn, veronderstel ik? Het klinkt in ieder geval als een schot in de roos daar.

Anoniem zei

dus je hebt nog steeds lol?

Blue zei

Super! Eerste week is blijkbaar goed meegevallen, ze hebben er daar een vedette bij! go miss!

Anoniem zei

Fijn dat de eerste week goed gegaan is. Klinkt positief allemaal.

Anoniem zei

Hey Sabine,
Moest ik ff bijlezen zeg, maar dit klinkt allemaal super, fantastisch en zeer leuk. Maar mag ik als Belgische Hollander een domme vraag stellen (leuk voor in me NL-Be lijstje)...wat is een 'franke teut "....ik gok op makkelijke prater?????????

Cindy zei

Mag ik me even moeien?
@ Ellie: in Nederland zouden ze het (ook mooi) uitdrukken als "brutaal nest".

Anoniem zei

Thanks Cindy !!