woensdag 4 juli 2007

Upgrade

Dag drie op mijn werk en ik heb al een upgrade gekregen. Nee, niet qua loon, wel qua werk.

'Grote baas' (ik heb er eigenlijk 3) ging mij vandaag uitleggen wat ik als voorbereidend werk voor de facturatie moest doen. Tot hij na 10 minuten besliste dat ik het maar helemaal moet doen. Met twee tussenstappen waarna hij gaat controleren.
Het was voorzien dat ze binnen enkele weken zouden kijken of ik dit er dan eventueel zou kunnen bijnemen ;-)

Tijdens zijn twee uur durende uitleg, sprak hij over vertrouwensrelaties met de klanten, kwam op een gegeven moment bij hoe hij zo zelfs al huwelijksadvies gegeven heeft (hé???) en langs zijn neus weg kwam de opmerking dat zijn huwelijk op de klippen gelopen is. Euh.....
Ik vind dit toch maar een raar gegeven om op dag drie aan uw secretaresse te gaan vertellen, heb niet gereageerd (wat zeg je ook op zoiets???) en besloten dat hij vriendelijk wil zijn door te zeggen dat hij ook gescheiden is.

Morgen misschien maar weer een broek ipv een rok met botten en geen décolleté meer??
LOL.

3 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Bwah, ik heb eens een baas gehad die mij de eerste dag heel zijn carriere schetste op een white-board...

Anoniem zei

Hihi ik zie het helemaal voor me...Hopelijk zijn zijn bedoelingen goed...
Had je mijn mailtje nog wel gehad (over k3).
Groetjes van Bianca uit Richmond

Anoniem zei

misschien zoekt hij gewoon een 'soulmate'. Misschien ook niet :-)